info@marioz.gr | 2310512806

6 Τρόποι με τους οποίους η Coca-Cola χρησιμοποιεί το Generative AI στο μάρκετινγκ

MARIOZ.GR - Κατασκευή Eshop > Νέα & Άρθρα  > AI (Artificial Intelligence)  > 6 Τρόποι με τους οποίους η Coca-Cola χρησιμοποιεί το Generative AI στο μάρκετινγκ
Το Generative AI στο μάρκετινγκ

6 Τρόποι με τους οποίους η Coca-Cola χρησιμοποιεί το Generative AI στο μάρκετινγκ

Το Generative AI στο μάρκετινγκ έφτασε! Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, η Coca-Cola αγκάλιασε τη δημιουργική τεχνολογία AI από το OpenAI και το Stable Diffusion στις διαφημίσεις της, ξεκινώντας πολλές βιωματικές εκστρατείες μάρκετινγκ.

 

Αυτές οι καμπάνιες με τις οποίες η Coca-Cola χρησιμοποιεί το Generative AI στο μάρκετινγκ καταδεικνύουν τον μετασχηματιστικό αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ, συνδυάζοντας την τεχνολογία με τη δημιουργικότητα για να προσεγγίσουν το κοινό με νέους και ελκυστικούς τρόπους.

 

Συνεχίστε να διαβάζετε για να εξερευνήσετε τις έξι διαφημιστικές καμπάνιες και καμπάνιες μάρκετινγκ που δημιούργησε η Coca-Cola το 2023 χρησιμοποιώντας τεχνολογία γενικής τεχνητής νοημοσύνης.

1Ένα AI Chatbot με τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης και σύλληψη δυνητικών πελατών

 

Το chatbot AI της Coca-Cola, το οποίο προωθείται μέσω μιας διαφήμισης ειδήσεων στο Instagram, συνδέει τους ανθρώπους με τοπικά εστιατόρια της πόλης τους για το «τέλειο γεύμα» μέσω απευθείας μηνυμάτων.

Μόλις βρείτε το σωστό εστιατόριο, μπορείτε να μεταβείτε απευθείας στο OpenTable για να μάθετε περισσότερα για αυτό ή να κάνετε κράτηση.

Τα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης που προσφέρονται από το chatbot τεχνητής νοημοσύνης της Coca-Cola στα άμεσα μηνύματα Instagram πιθανότατα υποστηρίζονται από το Bing , λαμβάνοντας υπόψη ότι:

  • Η Coca-Cola χρησιμοποιεί την τεχνολογία OpenAI για ορισμένες από τις παραγωγικές της εμπειρίες τεχνητής νοημοσύνης.
  • Η Microsoft παρουσίασε το OpenTable στη συνομιλία Bing AI για να συνδέει τους χρήστες με κοντινά εστιατόρια.
  • Η Microsoft συνεργάστηκε με τη Meta για να φέρει την αναζήτηση Bing στα chatbots Meta AI.
Το Generative AI στο μάρκετινγκ

Μια παρόμοια διαφήμιση στο Facebook οδηγεί σε ένα άμεσο μήνυμα στο Messenger.

Αφού το AI πιστέψει ότι έχετε κάνει κράτηση, θα δημιουργήσει μια εξατομικευμένη πρόσκληση που μπορείτε να στείλετε σε κάποιον.

Αλλά το πιο σημαντικό, επιτρέπει στην Coca-Cola να συλλαμβάνει δυνητικούς πελάτες εντός του DM. Η διεύθυνση email αφαιρείται από το προφίλ σας στο Facebook για να γίνει η διαδικασία ακόμα πιο απλή.

Το Generative AI στο μάρκετινγκ

2Μια γεννήτρια εικόνας AI με χρήση GPT-4 και DALL·E για τη προσέλκυση νέων πελατών

 

Τον Φεβρουάριο, η Bain & Company ανακοίνωσε μια συμμαχία με την OpenAI για να προσφέρει σε εταιρείες όπως η Coca-Cola προηγμένους τρόπους χρήσης των GPT-4 και DALL·E.

Με αυτή τη μοναδική τεχνολογία AI, η Coca-Cola δημιούργησε την πλατφόρμα Real Magic, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν πρωτότυπα έργα τέχνης χρησιμοποιώντας στοιχεία από τα αρχεία της Coca-Cola.

Για τις γιορτές, οι επισκέπτες μπορούν να δημιουργήσουν χριστουγεννιάτικες κάρτες που δημιουργούνται από AI για την οικογένεια και τους φίλους.

Για να χρησιμοποιήσετε τη δημιουργία καρτών AI, οι χρήστες πρέπει να εγγραφούν για έναν δωρεάν λογαριασμό ή να συνδεθούν χρησιμοποιώντας το Google, το Facebook, την Apple ή το email τους.

Το Generative AI στο μάρκετινγκ

Η Coca-Cola προώθησε τη δημιουργία καρτών AI για διακοπές χρησιμοποιώντας το Google Ads στην αναζήτηση. Μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα της διαφήμισης σε μια αναζήτηση για κινητά παραπάνω και ένα παράδειγμα της διαφήμισης σε μια αναζήτηση σε ένα πρόγραμμα περιήγησης επιτραπέζιου υπολογιστή παρακάτω.

Οι 20 κοντινές τοποθεσίες είναι παντοπωλεία και άλλες επιχειρήσεις που συνήθως πωλούν προϊόντα Coca-Cola.

Το Generative AI στο μάρκετινγκ

Η Coca-Cola δημιούργησε επίσης μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook και το Instagram για να εισαγάγει στο κοινό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης την εφαρμογή διακοπών Real Magic.

Το Generative AI στο μάρκετινγκ

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Coca-Cola προσφέρει ξεχωριστούς Όρους Παροχής Υπηρεσιών για την τεχνητή νοημοσύνη και διευκρινίζει ότι οι χρήστες πρέπει να είναι 18 ετών και άνω για να χρησιμοποιούν τη γεννήτρια καρτών AI. Το OpenAI απαιτεί από τους χρήστες να είναι μόνο 13 ετών στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών του .

3Διαγωνισμός με περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (User-Generated Content)

 

Νωρίτερα φέτος, αφού ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το OpenAI, η Coca-Cola κάλεσε τους δημιουργούς να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό Create Real Magic για να δημιουργήσουν πρωτότυπα έργα τέχνης με επώνυμα στοιχεία της Coca-Cola, GPT-4 και DALL·E.

Καλλιτέχνες σε επιλεγμένες χώρες θα μπορούσαν να υποβάλουν τις δημιουργίες τους για να έχουν την ευκαιρία να εμφανιστούν στις ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες της Coca-Cola στην Times Square της Νέας Υόρκης και στο Piccadilly Circus του Λονδίνου.

Η καμπάνια έδειξε πώς μια επωνυμία μπορεί να εμπνεύσει τους θαυμαστές με ελάχιστη γραφιστική σχεδίαση για τη δημιουργία περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες (UGC). Επίσης, επέτρεψε στην Coca-Cola να βελτιώσει την εμπειρία της τεχνητής νοημοσύνης πριν από την κυκλοφορία της συσκευής δημιουργίας καρτών διακοπών.

Το Generative AI στο μάρκετινγκ

Οι επωνυμίες της Coca-Cola όπως η Topo Chico μοιράζονται εικόνες που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σημειώνοντας ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει αυξήσει δραματικά τον όγκο των έργων τέχνης που δημιουργούνται από τους θαυμαστές.

Το Generative AI στο μάρκετινγκ

4Βίντεο Μάρκετινγκ με Reimagined Art

 

Η Coca-Cola συνέχισε να προωθεί το Real Magic in Masterpiece , ένα βίντεο που παρουσιάζει επανασχεδιασμένη τέχνη όλα αυτά τα χρόνια.

 

 

Η τέχνη που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη και περιλαμβάνει περιουσιακά στοιχεία επώνυμα της Coca-Cola είναι επίσης διαθέσιμη ως συλλεκτικά ψηφιακά στοιχεία (NFT’s).

5Out-Of-Home Advertising Experience

 

Η Coca-Cola Creations ολοκλήρωσε άλλη μια χρονιά κυκλοφοριών περιορισμένης έκδοσης με μια εβδομαδιαία διαφημιστική εμπειρία OOH που ονομάζεται “Destination Y3000” στο Λας Βέγκας.

Η εξαγορά του The Sphere ανέδειξε τη νέα γεύση Y3000 της Coca-Cola, την πρώτη που δημιουργήθηκε από κοινού από ανθρώπους και τεχνητή νοημοσύνη. Ο Selman Careaga της Coca-Cola μοιράστηκε μια εικόνα για τη διαδικασία σε μια συνέντευξη .

«Η πρόθεση ήταν να χρησιμοποιήσουμε AI και HI για να κατανοήσουμε πώς σκέφτονται οι άνθρωποι για το μέλλον: τα συναισθήματα, το χρώμα, τις γεύσεις, τη γεύση. Χρησιμοποιήσαμε αυτές τις ιδέες και στη συνέχεια εργαστήκαμε με την ομάδα Ε&Α μας και κατέληξαν σε μια φόρμουλα για το Y3000.»

Η εμπειρία περιλάμβανε δυναμικές προβολές, αναδεικνύοντας φουτουριστικά αστικά τοπία και έναν κόσμο που φαντάζεται το Generative AI στο μάρκετινγκ δημιουργόντας το στην Εξώσφαιρα του The Sphere.

 

 

Αν είστε περίεργοι πόσο κοστίζει μια εμπειρία OOH στο The Sphere, οι τιμές φέρεται να διέρρευσαν νωρίτερα φέτος:

 

Η Google υποστηρίζει τη χρήση της μηχανικής μάθησης για δημιουργικό περιεχόμενο

 

Το The Sphere παρουσίασε πρόσφατα το έργο του διεθνούς φήμης καλλιτέχνη των μέσων ενημέρωσης Refik Anadol, ο οποίος αξιοποίησε τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης για να δημιουργήσει το “Machine Hallucinations: The Sphere”.

 

 

Από το Google AMI Residency του 2016, το Anadol έχει μετατρέψει τεράστια σύνολα δεδομένων του χώρου, της φύσης και των αστικών περιοχών σε δυναμικές απεικονίσεις, αποκαλύπτοντας κρυφές πτυχές της πραγματικότητας μέσω παραγωγικών αλγορίθμων AI, συμπεριλαμβανομένων των DCGAN, PGAN και StyleGAN .

Το πρόγραμμα Artists + Machine Intelligence (AMI) της Google  είναι μια πρωτοβουλία που επικεντρώνεται στην καλλιέργεια μιας κοινότητας δημιουργικών επαγγελματιών και ερευνητών που εργάζονται με τη μηχανική μάθηση.

6Μια εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality Experience)  με σταθερή διάχυση (Stable Diffusion)

 

Εκτός από τη διαφημιστική εμπειρία OOH στο Λας Βέγκας, η Coca-Cola αξιοποίησε το βιωματικό μάρκετινγκ προϊόντων δημιουργώντας μια εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για το Y3000 χρησιμοποιώντας το Stable Diffusion .

Το Generative AI στο μάρκετινγκ με την επαυξημένης πραγματικότητας (AR) εμπειρία μεταφέρει κάθε σκηνικό που φωτογραφίζετε στο «μέλλον» που φαντάζεται η γενική τεχνητή νοημοσύνη.

Το Generative AI στο μάρκετινγκ

Είναι διαθέσιμο μόνο για χρήστες smartphone, προσφέροντας έναν κωδικό QR για τους επισκέπτες σε ένα πρόγραμμα περιήγησης επιτραπέζιου υπολογιστή.

Το Generative AI στο μάρκετινγκ

Ο κωδικός QR χαρακτηρίστηκε ως “πιθανός” που δημιουργήθηκε από την τεχνητή νοημοσύνη σύμφωνα με έναν ανιχνευτή εικόνων AI που προσπαθεί να αναγνωρίσει εικόνες που έχουν δημιουργηθεί με DALL·E, Stable Diffusion και άλλες δημοφιλείς γεννήτριες εικόνων AI.

Το Generative AI στο μάρκετινγκ

Συμπέρασμα

 

Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, η στρατηγική υιοθέτηση από την Coca-Cola των τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργούνται από το OpenAI και το Stable Diffusion σηματοδότησε μια σημαντική αλλαγή στις προσεγγίσεις διαφήμισης και μάρκετινγκ.

Το Generative AI στο μάρκετινγκ από διαδραστικά chatbot AI και διαγωνισμούς περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες έως καθηλωτικές εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας και καινοτόμες διαφημίσεις OOH, αυτές οι πρωτοβουλίες έδειξαν τη δέσμευση της Coca-Cola να συνδυάζει τεχνολογία αιχμής με δημιουργικό μάρκετινγκ για να προσελκύσει το κοινό με νέους και δυναμικούς τρόπους.

Δίνει επίσης έμπνευση σε εμπόρους και διαφημιστές για μελλοντικές περιπτώσεις χρήσης γενικής τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ επωνυμίας.

Sharing is Caring!