info@marioz.gr | 2310512806

Προβάλετε τα προϊόντα σας με Google Shopping Ads

MARIOZ.GR - Κατασκευή Ιστοσελίδων και Eshop > Νέα & Άρθρα  > Digital Marketing  > Προβάλετε τα προϊόντα σας με Google Shopping Ads
Προβάλετε τα προϊόντα σας με Google Shopping Ads

Προβάλετε τα προϊόντα σας με Google Shopping Ads

Τα Google Shopping Ads ήρθαν στην Ελλάδα και υπόσχονται να εκτοξεύσουν τις πωλήσεις στο eshop σου! Οι διαφημίσεις εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης της Google, προτρέποντας τον χρήστη να πραγματοποιεί απευθείας αγορές από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

 

Google Shopping Ads: Το online shopping έχει δημιουργήσει ένα σύμπαν ευκολίας και άνεσης – είτε αναζητάτε ένα ζευγάρι παπούτσια είτε κάποιο αξεσουάρ για το αυτοκίνητό σας, υπάρχουν πάρα πολλοί προορισμοί στο διαδίκτυο όπου μπορείτε να βρείτε αμέτρητες επιλογές προϊόντων και να περιηγηθείτε σ’ αυτές.

 

Όταν κάνετε τις αγορές σας online, θέλετε να βρίσκετε τα προϊόντα που ψάχνετε, γρήγορα και εύκολα. Γι’ αυτό φέρνουμε σήμερα στην Ελλάδα το Google Shopping ads – μια διαφημιστική εμπειρία του Google Search.

 

Το Google Shopping ads περιλαμβάνει έναν πλούτο πληροφοριών για τα προϊόντα, όπως εικόνες και τιμές. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να χρησιμοποιούν αυτές τις οπτικές διαφημίσεις για να προσεγγίσουν ανθρώπους που αναζητούν ήδη σχετικά προϊόντα και, άρα, είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε επόμενα βήματα.

 

Ποια είναι η δομή των διαφημιστικών μηνυμάτων;

 

Η δομή εμφάνισης των Διαφημίσεων Αγορών είναι όπως φαίνεται στην εικόνα, απλή και ουσιαστική. Με μια ματιά, χωρίς να χρειαστεί ο χρήστης να κάνει κλικ, εμφανίζονται διαφημίσεις προϊόντων με:

  • φωτογραφία προϊόντος, τουλάχιστον 800x800px, με λευκό φόντο και χωρίς στάμπες
  • τίτλο προϊόντος έως 150 χαρακτήρες, από τους οποίους εμφανίζονται οι 70
  • τιμή πώλησης
  • ονομασία καταστήματος
  • και κάποιες πρόσθετες πληροφορίες
Προβάλετε τα προϊόντα σας με Google Shopping Ads

Πως εμφανίζονται τα Google Shopping Ads;

 

Οι διαφημίσεις αυτές εμφανίζονται στις αναζητήσεις της Google με βάση τη λέξη-κλειδί που αναζητά ο χρήστης. Θα τις βρεις στην κορυφή των αποτελεσμάτων, πάνω από οργανικά αποτελέσματα, από άλλα Google Ads ή ακόμα και πάνω από τους χάρτες. Εμφανίζονται ως προϊόντα με εικόνα, τιμή και το όνομα του καταστήματος. Οι διαφημίσεις αυτές παρέχουν στους χρήστες μία αντιπροσωπευτική εικόνα των προϊόντων που ενδιαφέρονται να αγοράσουν.

 

Εμφανίζονται επίσης και στο πλαϊνό μέρος των αναζητήσεων.

 

Επιπλέον, εμφανίζονται στο Display network (π.χ. YouTube ), σε search partners καθώς και στην καρτέλα Αγορές της Google. Η συγκεκριμένη καρτέλα λειτουργεί ως ένα ολοκληρωμένο marketplace σύγκρισης τιμών δίνοντας στο χρήστη την ευκαιρία να συγκρίνει τιμές και χαρακτηριστικά ανάμεσα στα διαθέσιμα καταστήματα.

Ποια είναι τα οφέλη των Google Shopping Ads;

 

  • Αυξημένη προβολή: Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι δε χρειάζεται το brand σας να είναι δημοφιλές! Μπορείτε να έχετε μεγάλη διείσδυση ως διαφημιζόμενος, αφού η πλατφόρμα προβάλλει διαφημίσεις με βάση τα keywords αναζήτησης των πελατών.
  • Ενισχυμένο Click-Through-Rate: Mεγάλο πλεονέκτημα των Shopping Ads είναι το γεγονός πως είναι ισχυρότερες από τις διαφημίσεις αναζήτησης, εξαιτίας της εικόνας. Ως αποτέλεσμα, πολλοί διαφημιζόμενοι επιλέγουν να επενδύσουν περισσότερο στις Shopping Ads, αφού προσφέρουν 26% αύξηση στα conversion rates.
  • Χαμηλότερο κόστος ανά κλικ: Οι καμπάνιες Shopping ads έχουν χαμηλότερο CPC, κάτι που τις κάνει πιο ελκυστικές σε διαφημιζόμενους. Συγκριτικά με τις διαφημίσεις κειμένου, έχουν 23% χαμηλότερο CPC.
  • Υψηλότερο ROI: Με δεδομένο το γεγονός ότι παρουσιάζουν χαμηλότερο CPC και καλύτερο CTR, το ROI, δηλαδή η απόδοση της επένδυσης στις Google Shopping Ads είναι καλύτερη. Γιατί συμβαίνει αυτό; Διότι είναι απολύτως στοχευμένες στο σωστό κοινό, αφού προβάλλονται μόνο σε όσους ψάχνουν τα προϊόντα που διαφημίζονται.
  • Αύξηση πωλήσεων: Με όχημα τη δύναμη της εικόνας, τα Google Shopping Ads παρέχουν περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα που διαφημίζονται. Ως αποτέλεσμα, οι δυνητικοί πελάτες είναι πιο «ώριμοι» όταν επισκέπτονται το online κατάστημά σας και είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά.