Σημαντικές ενημερώσεις αλγορίθμων Google για το 2022

MARIOZ.GR - Κατασκευή Ιστοσελίδων και Eshop > Νέα & Άρθρα  > Google  > Σημαντικές ενημερώσεις αλγορίθμων Google για το 2022
Σημαντικές ενημερώσεις αλγορίθμων Google για το 2022

Σημαντικές ενημερώσεις αλγορίθμων Google για το 2022

Η Google πραγματοποιεί χιλιάδες ενημερώσεις αλγορίθμων κάθε χρόνο – δείτε αυτές τις πιο σημαντικές και πώς μπορεί να επηρεάσουν τη στρατηγική SEO σας.

 

Κάθε χρόνο, οι αλγόριθμοι Αναζήτησης Google ενημερώνονται χιλιάδες φορές για να διασφαλιστεί ότι τα πιο σχετικά, αξιόπιστα αποτελέσματα εμφανίζονται με την πιο σωστή σειρά.

 

Αυτή η συνεχής δέσμευση για την εμπειρία του ερευνητή και την ποιότητα των αποτελεσμάτων βοήθησε την Google να μειώσει τον αριθμό των άσχετων αποτελεσμάτων που εμφανίζονται σε μια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης κατά περισσότερο από 40% τα τελευταία πέντε χρόνια.

Ενώ η συντριπτική πλειονότητα αυτών των ενημερώσεων περνούν απαρατήρητες, κάθε τόσο έρχεται μια που ταράζει πραγματικά το SEO.

Σε αυτό το άρθρο, θα μελετήσουμε τις ενημερώσεις που διαμόρφωσαν το SEO κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους και πώς μπορεί να επηρεάσουν τα μελλοντικά σας σχέδια.

Αναφέρουμε τις πιο σημαντικές ενημερώσεις της Αναζήτησης Google του 2021.

1. Η Ενημέρωση εμπειρίας σελίδας

Η Google ξεκίνησε να κυκλοφορεί την πολυαναμενόμενη ενημέρωση της Page Experience τον Ιούνιο του 2021 και ανακοίνωσε την ολοκλήρωσή της στις 2 Σεπτεμβρίου.

Οι επαγγελματίες SEO και οι έμποροι όλων των κατηγοριών το περίμεναν με αγωνία από τότε που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2020.

Με αυτήν την ενημέρωση ήρθε μια βαθμολογία Εμπειρίας σελίδας που μπορούν να δουν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ σε μια νέα αναφορά στο Google Search Console.

Η εμπειρία σελίδας είναι αρκετά αυτονόητη. σχεδιάστηκε για να βελτιώσει την εμπειρία που έχουν οι αναζητητές σε κάθε ιστότοπο. Η βαθμολογία λαμβάνει υπόψη:

  • Core Web Vitals: Ένα σύνολο μετρήσεων που μετρούν την απόδοση της σελίδας από την οπτική γωνία του UX.
  • Ευχρηστία για κινητά:  Μια σελίδα δεν πρέπει να έχει σφάλματα χρηστικότητας για κινητά.
  • Ζητήματα ασφαλείας:  Τυχόν ζητήματα ασφαλείας για έναν ιστότοπο αποκλείουν όλες τις σελίδες του ιστότοπου από την κατάσταση Καλή.
  • Χρήση HTTPS:  Μια σελίδα πρέπει να προβάλλεται μέσω HTTPS για να είναι κατάλληλη για την κατάσταση Καλής εμπειρίας σελίδας.
  • Διαφημιστική εμπειρία: Ένας ιστότοπος δεν πρέπει να χρησιμοποιεί διαφημιστικές τεχνικές που αποσπούν την προσοχή, διακόπτουν ή δεν συμβάλλουν με άλλο τρόπο σε μια καλή εμπειρία χρήστη.

Από την αρχική κυκλοφορία, η Google διευκρίνισε ότι η Ασφαλής περιήγηση δεν είναι σήμα κατάταξης.

Μια ενημέρωση της 4ης Αυγούστου 2021 σε αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου του Google Search Central αναφέρει ότι:

Τα συστήματα ασφαλούς περιήγησης συνεχίζουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο για να διατηρούν τους χρήστες της Αναζήτησης Google ασφαλείς και τυχόν red flags θα συνεχίσουν να εμφανίζονται στο Search Console.

2. Ενημέρωση ανεπιθύμητων μηνυμάτων σύνδεσης της Google

Η Google προειδοποίησε τους εμπόρους του μάρκετινγκ τον Ιούλιο ότι η Ενημέρωση ανεπιθύμητης αλληλογραφίας συνδέσμου θα είχε μετρήσιμα αποτελέσματα για όσους επηρεάζονται:

Στις συνεχείς προσπάθειές μας να βελτιώσουμε την ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, εγκαινιάζουμε μια νέα αλλαγή για την καταπολέμηση των ανεπιθύμητων συνδέσμων σήμερα — την οποία ονομάζουμε «ενημέρωση ανεπιθύμητης αλληλογραφίας συνδέσμων… Οι ιστότοποι που συμμετέχουν στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία συνδέσμων θα δουν αλλαγές στην Αναζήτηση, καθώς αυτοί οι σύνδεσμοι αξιολογούνται εκ νέου από τους αλγόριθμούς μας.

Εκείνη την εποχή, η Google συμβούλευσε τους επαγγελματίες του SEO και τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να διασφαλίσουν ότι ακολουθούν τις βέλτιστες πρακτικές για εισερχόμενους και εξερχόμενους συνδέσμους , δημιουργώντας περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και εστιάζουν στη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη .

3. Summer Broad Core Update(s)

Η Google άρχισε να κυκλοφορεί μια βασική ενημέρωση τον Ιούνιο , τελείωσε ο χρόνος για να εφαρμόσει όλα όσα είχε σκοπό να κάνει και συνέχισε από εκεί που είχε σταματήσει τον Ιούλιο .

Ο Ντάνι Σάλιβαν έγραψε στο Twitter εκείνη την εποχή:

Ορισμένες από τις προγραμματισμένες βελτιώσεις μας για την ενημέρωση Ιουνίου 2021 δεν είναι αρκετά έτοιμες, επομένως προχωράμε με τα updates που είναι έτοιμα και μετά θα ακολουθήσουμε με τις υπόλοιπες με την ενημέρωση Ιουλίου 2021. Οι περισσότεροι ιστότοποι δεν θα παρατηρήσουν καμία από αυτές τις ενημερώσεις, όπως είναι τυπικό με οποιεσδήποτε βασικές ενημερώσεις.

Οι επαγγελματίες του SEO υπέθεσαν ότι αυτή η ενημέρωση οδήγησε σε αύξηση των αποτελεσμάτων People Also Ask, μπορεί να στόχευε με κάποιο τρόπο τα αποτελέσματα αναζήτησης εικόνων και θα μπορούσε ακόμη και να αύξησε ακούσια τα ανεπιθύμητα μηνύματα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η μακροχρόνια (και κάπως απογοητευτική) συμβουλή της Google σχετικά με τις ενημερώσεις βασικών αλγορίθμων είναι ότι δεν υπάρχει τίποτα που μπορείτε πραγματικά να κάνετε για να προετοιμαστείτε – εκτός από το να είστε συνεχώς σε εγρήγορση.

Ωστόσο, είναι ενδιαφέρον ότι ο John Mueller της Google πρότεινε σε ένα hangout με θέμα τις ώρες γραφείου SEO Central Search του Οκτωβρίου ότι η συνεχής βελτίωση του περιεχομένου είναι πιθανότερο να σας βοηθήσει να αυξήσετε το SERP σας, από μια ενημέρωση αλγορίθμου, παρά από τεχνικές επιδιορθώσεις.

4. Ενημέρωση Κριτικών Προϊόντων (Product Reviews)

Τον Απρίλιο, η Google κυκλοφόρησε μια ενημέρωση που έχει σχεδιαστεί για να ανταμείβει υψηλότερης ποιότητας, σε βάθος κριτικές προϊόντων με μεγαλύτερη προβολή στην Αναζήτηση.

Η ενημέρωση κυκλοφόρησε στις 8 Απριλίου 2021 και στόχευε συγκεκριμένα «λεπτό περιεχόμενο που απλώς συνοψίζει μια δέσμη προϊόντων», είπε η Google.

Η πρώτη κυκλοφορία επηρέασε μόνο τις κριτικές της αγγλικής γλώσσας και ο Mordy Oberstein έγραψε μια εξαιρετική επισκόπηση του ποιος φαινόταν να επηρεάστηκε και γιατί.

Η Google είπε τότε ότι «Αν και αυτό είναι ξεχωριστό από τις τακτικές βασικές ενημερώσεις μας, οι συμβουλές που παρέχουμε σχετικά με την παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου για αυτούς είναι επίσης σχετικές εδώ».

Η μηχανή αναζήτησης συνέστησε στους δημιουργούς περιεχομένου να αναρωτηθούν για τις κριτικές προϊόντων τους:

  • «Εκφράστε τις ειδικές γνώσεις σχετικά με τα προϊόντα όπου χρειάζεται;
  • Δείξτε πώς είναι το προϊόν φυσικά ή πώς χρησιμοποιείται, με μοναδικό περιεχόμενο πέρα ​​από αυτό που παρέχεται από τον κατασκευαστή;
  • Παρέχετε ποσοτικές μετρήσεις σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο μετράται ένα προϊόν σε διάφορες κατηγορίες απόδοσης;
  • Εξηγήστε τι ξεχωρίζει ένα προϊόν από τους ανταγωνιστές του;
  • Καλύψτε συγκρίσιμα προϊόντα που πρέπει να εξετάσετε ή εξηγήστε ποια προϊόντα μπορεί να είναι καλύτερα για συγκεκριμένες χρήσεις ή περιστάσεις;
  • Συζητήστε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ενός συγκεκριμένου προϊόντος, με βάση την έρευνα σχετικά με αυτό;
  • Περιγράψτε πώς έχει εξελιχθεί ένα προϊόν από προηγούμενα μοντέλα ή εκδόσεις για να παρέχει βελτιώσεις, να αντιμετωπίσει προβλήματα ή να βοηθήσει τους χρήστες να λάβουν μια απόφαση αγοράς;
  • Προσδιορίστε βασικούς παράγοντες λήψης αποφάσεων για την κατηγορία του προϊόντος και πώς αποδίδει το προϊόν σε αυτούς τους τομείς; Για παράδειγμα, μια ανασκόπηση αυτοκινήτου μπορεί να καθορίσει ότι η οικονομία καυσίμου, η ασφάλεια και ο χειρισμός είναι βασικοί παράγοντες λήψης αποφάσεων και βαθμολογούν την απόδοση σε αυτούς τους τομείς.
  • Περιγράψτε τις βασικές επιλογές για το πώς έχει σχεδιαστεί ένα προϊόν και την επίδρασή τους στους χρήστες πέρα ​​από αυτό που λέει ο κατασκευαστής;»

5. Η εισαγωγή του MUM

Το σχέδιο της Google για το MUM ήταν αναμφισβήτητα η πιο εντυπωσιακή ανακοίνωση στην αναζήτηση φέτος.

Το ενοποιημένο μοντέλο πολλαπλών εργασιών (MUM) χρησιμοποιεί τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει όσους αναζητούν να ολοκληρώσουν πιο σύνθετες εργασίες. Από την αρχική ανακοίνωση σχετικά με αυτό, το MUM είχε εκπαιδευτεί σε 75 διαφορετικές γλώσσες και χαιρετίστηκε από την Google ως 1.000 φορές πιο ισχυρό από το BERT.

Το MUM κατανοεί πληροφορίες από κείμενο και εικόνες και η Google σχεδιάζει να επεκτείνει τις δυνατότητές της ώστε να συμπεριλάβει και βίντεο και ήχο.

Ο Pandu Nayak, Συνεργάτης της Google και Αντιπρόεδρος Αναζήτησης, έγραψε στην ανακοίνωση της 18ης Μαΐου 2021 ότι, «Θα φέρουμε λειτουργίες και βελτιώσεις που υποστηρίζονται από το MUM στα προϊόντα μας τους επόμενους μήνες και χρόνια».

Βλέπουμε ήδη πρακτικές εφαρμογές της τεχνολογίας MUM στην Αναζήτηση Google – στην επεξεργασία και κατανόηση ερωτημάτων για πληροφορίες εμβολίων και στη δημιουργία νέων τρόπων εξερεύνησης και ανακάλυψης θεμάτων , για παράδειγμα.

Το MUM θα προσφέρει στους αλγόριθμους της Google μια πιο αναλυτική κατανόηση των ερωτημάτων αναζήτησης, της ποιότητας και της συνάφειας του περιεχομένου και πολλά άλλα τους επόμενους μήνες και τα επόμενα χρόνια.

Προετοιμασία για επιτυχημένη στρατηγική SEO το 2022

Δεν χρειάζεται να παρακολουθείτε κάθε ενημέρωση της Google. 

Ωστόσο, η επίγνωση των νέων δυνατοτήτων, των μεταβαλλόμενων ευκαιριών για SERP και των σημαντικών ενημερώσεων της Google παρέχει ουσιαστικό πλαίσιο σε αυτό που βλέπετε στα δεδομένα απόδοσης του ιστότοπού σας και θα πρέπει οπωσδήποτε να απευθύνεστε σε εξειδικευμένους SEO Experts επαγγελματίες για την αποφυγή λανθασμένων ‘κινήσεων’ και την άρτια ανάπτυξη στρατηγικής SEO / SERP της ψηφιακής σας επιχείρησης.

Sharing is Caring!

Send this to a friend