Google vs Microsoft Bing: Μια λεπτομερής σύγκριση

MARIOZ.GR - Web & Mobile App Development > Νέα  > Άρθρα  > Google vs Microsoft Bing: Μια λεπτομερής σύγκριση

Google vs Microsoft Bing: Μια λεπτομερής σύγκριση

Το Google και το Microsoft Bing είναι οι μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης που ικανοποιούν τις καθημερινές ανάγκες των χρηστών. Ας διερευνήσουμε μια λεπτομερή σύγκριση των δύο.

 

Όσον αφορά τη βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου, οι επαγγελματίες SEO συνήθως επικεντρώνονται στο Google. Σε τελική ανάλυση, είναι η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης στον κόσμο.

 

Τι γίνεται όμως με το Microsoft Bing; Αξίζει επίσης να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας;

 

Ας δούμε πώς συγκρίνονται αυτοί οι δύο γίγαντες αναζήτησης, η Microsoft Bing (μετονομασία από το “Bing” τον Οκτώβριο του 2020) και η Google.

Μερίδιο αγοράς Google έναντι Microsoft Bing

 

Μία από τις πρώτες διακρίσεις μεταξύ της Microsoft Bing και της Google είναι το μερίδιο αγοράς . Σύμφωνα με τη Statista, τον Φεβρουάριο του 2021, η Bing αντιπροσώπευε το 6,7% της παγκόσμιας αγοράς αναζήτησης, ενώ η Google πήρε το 86,6%. Αυτό είναι πολύ μεγάλο ποσοστό.

Και ενώ αυτό μπορεί να είναι δελεαστικό να επικεντρωθεί μόνο στο Google, το Microsoft Bing παρέχει καλές μετατροπές και έχει μια βάση χρηστών που δεν πρέπει να αγνοείται.

Αυτό το 6,7% των χρηστών αναζήτησης αντιστοιχεί σε εκατομμύρια που χρησιμοποιούν το Microsoft Bing καθημερινά.

 

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να βελτιστοποιήσετε το Bing εάν στοχεύετε ένα αμερικανικό κοινό. Στην πραγματικότητα, το ένα τρίτο των διαδικτυακών ερωτημάτων στις Η.Π.Α. τροφοδοτείται από ιδιότητες της Microsoft όταν λαμβάνετε υπόψη τις Yahoo και φωνητικές αναζητήσεις.

 

Κάποιοι αναρωτήθηκαν με την πάροδο των ετών αν το Bing είναι αρκτικόλεξο για το ” Επειδή δεν είναι Google “. Δεν είμαι σίγουρος πόσο αλήθεια είναι αυτό, αλλά το όνομα προέρχεται από μια καμπάνια στις αρχές της δεκαετίας του 1990 για τον προκάτοχό της, Ζωντανή αναζήτηση.

Ένα άλλο διασκεδαστικό μήνυμα είναι ότι ο Ahrefs έκανε πρόσφατα μια μελέτη για τις κορυφαίες 100 Bing αναζητήσεις παγκοσμίως και το ερώτημα # 1 που αναζητήθηκε ήταν [Google].

χαρακτηριστικόGoogle Microsoft Bing
Αναζήτηση κειμένουΝαίΝαί
Αναζήτηση βίντεοΝαίΝαί
Αναζήτηση εικόνωνΝαίΝαί
ΧάρτεςΝαίΝαί
ΝέαΝαίΝαί
ΨώνιαΝαίΝαί
ΒιβλίαΝαίΟχι
ΠτήσειςΝαίΟχι
ΧρηματοδότησηΝαίΟχι
Σχολική λογοτεχνίαΝαίΟχι

Πώς η Google και η Microsoft Bing διαφέρουν ως προς το μέγεθος του ευρετηρίου και της ανίχνευσης

 

Η Google λέει :

``Το ευρετήριο της Αναζήτησης Google περιέχει εκατοντάδες δισεκατομμύρια ιστοσελίδες και έχει μέγεθος πάνω από 100.000.000 gigabyte.``

Ωστόσο, ούτε η Google μπορεί να ανιχνεύσει ολόκληρο τον ιστό. Αυτό απλά δεν πρόκειται να συμβεί.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η χρήση δομημένων δεδομένων είναι τόσο σημαντική. Παρέχει μια ροή δεδομένων σχετικά με το περιεχόμενό σας, ώστε η Google να μπορεί να το κατανοήσει καλύτερα, κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει να πληροίτε τα κριτήρια για πλούσια αποτελέσματα και να λαμβάνετε περισσότερα κλικ και εμφανίσεις.

 

Η Microsoft Bing δεν έχει κυκλοφορήσει παρόμοια στοιχεία. Ωστόσο, αυτός ο ιστότοπος υπολογισμού μεγέθους ευρετηρίου μηχανών αναζήτησης τοποθετεί το δείκτη Microsoft Bing σε περίπου 8 έως 14 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες.

Οι δύο μηχανές έχουν μοιραστεί λίγα πράγματα για τις προσεγγίσεις τους στην ευρετηρίαση ιστοσελίδων .

Η Microsoft Bing λέει :

``Το Bingbot χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να καθορίσει ποιοι ιστότοποι θα ανιχνεύσουν, πόσο συχνά και πόσες σελίδες θα ληφθούν από κάθε ιστότοπο. Ο στόχος είναι να ελαχιστοποιηθεί το ίχνος ανίχνευσης bingbot στους ιστότοπούς σας, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι είναι διαθέσιμο το πιο φρέσκο περιεχόμενο.``

``Νομίζω ότι το δύσκολο εδώ είναι ότι δεν ανιχνεύουμε URL με την ίδια συχνότητα όλη την ώρα. Έτσι, ορισμένες διευθύνσεις URL θα ανιχνεύουμε καθημερινά. Ορισμένες διευθύνσεις URL ίσως εβδομαδιαίως. Άλλες διευθύνσεις URL κάθε δύο μήνες, ίσως ακόμη και κάθε μία φορά το εξάμηνο. Αυτό είναι κάτι για το οποίο προσπαθούμε να βρούμε το σωστό υπόλοιπο, ώστε να μην υπερφορτώνουμε τον διακομιστή σας.``

Η Google διαθέτει ευρετήριο προτεραιότητας για κινητά, ενώ το Microsoft Bing έχει διαφορετική στάση και δεν σχεδιάζει να εφαρμόσει πολιτική ευρετηρίασης για κινητά .

Αντ ‘αυτού, το Microsoft Bing διατηρεί ένα μόνο ευρετήριο που έχει βελτιστοποιηθεί τόσο για επιτραπέζιους υπολογιστές όσο και για κινητά, επομένως είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι η εμπειρία του ιστότοπού σας είναι βελτιστοποιημένη, φορτώνεται γρήγορα και δίνει στους χρήστες αυτό που χρειάζονται.

 

Το Google έχει εξελιχθεί σε κάτι περισσότερο από μια μηχανή αναζήτησης με προϊόντα όπως το Gmail, οι Χάρτες, το Chrome OS, το Android OS, το YouTube και άλλα.

Το Microsoft Bing προσφέρει επίσης email μέσω του Outlook, καθώς και άλλες υπηρεσίες όπως το Office Online ή το OneDrive.

Σε αντίθεση με την Google, ωστόσο, δεν διαθέτει δικό του λειτουργικό σύστημα. Αντ ‘αυτού, χρησιμοποιεί Windows Phone 8 ή iOS σε συσκευές Apple.

Τώρα, ας ρίξουμε μια ματιά στο πού είναι το Bing ισοδύναμο με το Google – ή ανώτερο.

Διαφορές στο περιβάλλον εργασίας και τα εργαλεία

 

Το Google διαθέτει μια καθαρή, απλή διεπαφή που πολλοί άνθρωποι βρίσκουν εύχρηστο.

Το ίδιο ισχύει και για το Microsoft Bing. κατά τη γνώμη μου, ο Bing είναι στην πραγματικότητα λίγο πιο οπτικός.

 

Και οι δύο μηχανές αναζήτησης εμφανίζουν χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με σχετικές αναζητήσεις, εικόνες, εταιρείες και ειδήσεις και κάνουν εξαιρετική δουλειά στην ενημέρωση των χρηστών για όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν για ένα συγκεκριμένο θέμα.

Οι επαγγελματίες του SEO αγαπάμε πολύ τα εργαλεία και τα δεδομένα μας.

Ευτυχώς, τόσο η Google όσο και η Microsoft Bing έχουν αξιοπρεπή ερευνητικά εργαλεία λέξεων-κλειδιών που προσφέρουν πληροφορίες για την απόδοση.

 

Ένα άλλο χαρακτηριστικό της Microsoft Bing που νομίζω ότι ξεπερνά το Google είναι το γεγονός ότι παρέχει αναφορές SEO .

Σύμφωνα με τον Bing, αυτές οι αναφορές περιέχουν κοινές προτάσεις σε επίπεδο σελίδας με βάση τις βέλτιστες πρακτικές SEO για τη βελτίωση της κατάταξής σας.

Οι αναφορές δημιουργούνται αυτόματα κάθε δύο εβδομάδες και παρέχουν συμβουλές σχετικά με το τι πρέπει να επεξεργαστείτε ή να εξετάσετε.

Microsoft Bing: Αναζήτηση εικόνων μέσω Google

 

Σε ό, τι αφορά την αναζήτηση εικόνων , το Microsoft Bing μπορεί να έχει πρόσβαση στο Google παρέχοντας εικόνες υψηλής ποιότητας

Δυνατότητες φιλτραρίσματος στην αναζήτηση εικόνων που μπορείτε να απενεργοποιήσετε τους τίτλους και να αναζητήσετε κατά μέγεθος εικόνας, χρώμα ή τύπο.

Δοκιμάστε το Bing Visual Image Search, το οποίο σας επιτρέπει να κάνετε περισσότερα με εικόνες. Ρίξτε μια ματιά στη βιβλιοθήκη εξειδικευμένων δεξιοτήτων που θα σας βοηθήσει να ψωνίσετε, να εντοπίσετε ορόσημα και ζώα ή απλά να διασκεδάσετε.

 

Η Google διαθέτει περισσότερες εικόνες διαθέσιμες για προβολή από το Microsoft Bing.

Ωστόσο, το Microsoft Bing παρέχει πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την εικόνα που αναζητούν οι χρήστες.

Πώς η Microsoft Bing και η Google χειρίζονται την αναζήτηση βίντεο

 

Το Microsoft Bing παρέχει μια πολύ πιο οπτική σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης βίντεο , συμπεριλαμβανομένης μιας προβολής πλέγματος μεγάλων μικρογραφιών.

Τα αποτελέσματα βίντεο της Google είναι πιο τυπικά, με κάθετη λίστα μικρών μικρογραφιών.

Το Microsoft Bing παρέχει επίσης μια προεπισκόπηση ορισμένων βίντεο και κάνοντας κλικ σε αυτά δεν θα σας απομακρύνει από το Bing, κάτι που είναι ωραίο. Από την άποψή μου, παρέχει επίσης πολύ περισσότερες πληροφορίες στα αποτελέσματα βίντεο.

Όπως μπορείτε να δείτε από το στιγμιότυπο οθόνης μιας αναζήτησης ταινιών παρακάτω, περιλαμβάνουν βαθμολογίες και κριτικές, καθώς και το cast και ακόμη και όπου μπορείτε να παρακολουθήσετε την ταινία, κάτι που είναι πολύ χρήσιμο.

Δεν βρήκα αυτήν την εμπειρία με την αναζήτηση βίντεο Google.

Αυτός είναι ένας τομέας όπου το Microsoft Bing ξεπερνά σίγουρα το Google.

Οι καταχωρίσεις χαρτών και στις δύο μηχανές αναζήτησης έχουν σημασία για το τοπικό SEO

 

Και οι δύο μηχανές έχουν παρόμοια λειτουργικότητα στους χάρτες, συμπεριλαμβανομένων λιστών χαρτών και τοπικών καταχωρίσεων στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs).

Βεβαιωθείτε ότι έχετε καταχωρήσει την επιχείρηση σας τόσο στο Microsoft Bing όσο και στο Google και βελτιστοποιήστε το προφίλ σας με πληροφορίες επιχείρησης, φωτογραφίες, κατηγορίες προϊόντων και συνδέσμους.

Βελτιστοποίηση SEO: Google έναντι Microsoft Bing

Η Google ασχολείται κυρίως με το EAT: Expertise, Authority και Trust .

Οι Αναζητήσεις Google βασίζονται σε αλγόριθμους που βασίζονται σε μηχανή που λαμβάνουν υπόψη το προηγούμενο ιστορικό αναζήτησης και την τοποθεσία των χρηστών κατά τη δημιουργία αποτελεσμάτων.

Αυτό σημαίνει ότι εάν ένας συγκεκριμένος χρήστης θέλει να βρει κάτι συγκεκριμένο στο Google, θα είναι πολύ πιο εύκολο από ό, τι στο Microsoft Bing, επειδή η Google έχει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το ποιος είναι αυτό το άτομο πριν πληκτρολογήσει κάτι στο πρόγραμμα περιήγησης.

Το Google ήταν πάντα μια μηχανή αναζήτησης προσανατολισμένη στους συνδέσμους στην οποία η ποιότητα των συνδέσμων εξακολουθεί να έχει σημασία αντί της ποσότητας. Οι σύνδεσμοι δεν είναι τόσο σημαντικοί στο Microsoft Bing.

 

Σε αντίθεση με την Google, η Microsoft Bing δηλώνει στις οδηγίες για webmaster ότι ενσωματώνει κοινωνικά σήματα στον αλγόριθμό της. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει επίσης να εστιάσετε στο Twitter και στο Facebook – συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας περιεχομένου καλής ποιότητας στον ιστότοπό σας και σε κοινωνικές πλατφόρμες – εάν θέλετε να κατατάξετε υψηλή θέση στο Microsoft Bing.

Το περιεχόμενο είναι εξαιρετικά σημαντικό και για τις δύο μηχανές αναζήτησης. Να εστιάζετε πάντα σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που ικανοποιεί την ενημερωτική ανάγκη του χρήστη. Με τη δημιουργία χρήσιμου και σχετικού περιεχομένου, οι χρήστες θα το αγαπούν φυσικά και θα συνδέονται με αυτό.

Έτσι, για παράδειγμα, εάν ψάχνω αυτοκίνητα, θα πρέπει να μου δείξετε πολύτιμο περιεχόμενο σχετικά με το θέμα: πώς μπορώ να αγοράσω αυτοκίνητο, κόστος, συντήρηση, πώς είναι η εμπειρία αγορών κ.λπ.

Τόσο η ταχύτητα, η φιλικότητα προς τα κινητά όσο και η κατάλληλη τεχνολογική υποδομή έχουν σημασία και για τους δύο κινητήρες. Ωστόσο, το Microsoft Bing επικεντρώνεται περισσότερο στη χρήση κειμένου αγκύρωσης (anchor text). Το Bing είναι γνωστό ότι επιβραβεύει ιστότοπους με αντίστοιχο κείμενο αγκύρωσης (anchor text) για έναν τίτλο σελίδας, ο οποίος υποτιμήθηκε από την Google πριν από πολλά χρόνια.

Αναζήτηση Google εναντίον Microsoft Bing: Η ετυμηγορία

 

Τόσο η Microsoft Bing όσο και η Google ικανοποιούν τις ενημερωτικές ανάγκες εκατομμυρίων ανθρώπων κάθε μέρα.

Και οι δύο προσφέρουν ευκαιρίες στην επωνυμία σας να προσεγγίσει νέους χρήστες και να σας βάλει μπροστά σε εκατομμύρια εξειδικευμένους πελάτες που αναζητούν πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες.

Η βελτιστοποίηση και για τις δύο μηχανές αναζήτησης είναι παρόμοια. Το Microsoft Bing επικεντρώνεται περισσότερο στη βελτιστοποίηση της σελίδας και ενσωματώνει κοινωνικά σήματα, ενώ η Google εστιάζει περισσότερο στο EAT και στους συνδέσμους.

Το Microsoft Bing έχει βελτιωθεί σίγουρα τον τελευταίο χρόνο και είναι πιο ανταγωνιστικό με την Google, ειδικά στις μοναδικές του δυνατότητες.

Γι ‘αυτό προτείνω τη βελτιστοποίηση και για τα δύο, για να φτάσετε στο μεγαλύτερο μέρος των αναζητήσεων στο Διαδίκτυο και να μεγιστοποιήσετε την προβολή της επιχειρήσης και των προϊόντων σας.

Sharing is Caring!

Send this to a friend