info@marioz.gr | 2310512806

Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’ κύκλος του προγράμματος 2024

MARIOZ.GR - Κατασκευή Eshop > Νέα & Άρθρα  > eCommerce  > Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’ κύκλος του προγράμματος 2024
Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’

Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’ κύκλος του προγράμματος 2024

Δωρεάν κατασκευή e-Shop με επιδότηση ΕΣΠΑ έως και 100% από το νέο κύκλο του προγράμματος Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’ κύκλος του προγράμματος 2024

Σκοπός και αντικείμενο

 

Σκοπός του Προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’ κύκλος του προγράμματος 2024» είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της χώρας που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας.
Μέσω του Προγράμματος, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις μπορούν να ενισχυθούν, προκειμένου να:
  • εκσυγχρονίσουν την παραγωγική, εμπορική και διοικητική τους λειτουργία,
  • αναβαθμίσουν τον τρόπο επικοινωνίας και συνεργασίας και να εισάγουν νέες μορφές υβριδικής εργασίας (hybrid workplace),
  • ψηφιοποιήσουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με πελάτες και συνεργάτες, περιλαμβανομένου και του ηλεκτρονικού εμπορίου,
  • αυξήσουν το επίπεδο ασφάλειας και εμπιστοσύνης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, μέσω της αξιοποίησης νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών.

 

Για τον σκοπό αυτό, το Πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’ κύκλος του προγράμματος 2024» θα παρέχει επιταγές (vouchers) που θα διατίθενται για την απόκτηση, μέσω αγοράς ή μίσθωσης, νέων ψηφιακών εργαλείων.

Δικαιούχοι του Προγράμματος

Στο πλαίσιο του Προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β΄» ενισχύονται υφιστάμενες Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις, όπως αυτές ορίζονται στη Σύσταση της Επιτροπής 2003/361/ΕΚ, και για τις οποίες συντρέχουν αθροιστικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
  1. Έχουν την έδρα τους ή υποκατάστημα στην Ελληνική Επικράτεια με ελληνικό ΑΦΜ.
  2. Είναι ενεργές κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης Χρηματοδότησης από το Πρόγραμμα.
  3. Δεν έχουν λάβει ενίσχυση σε προηγούμενο κύκλο του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ».
  4. Δραστηριοποιούνται σε επιλέξιμη δραστηριότητα.
  5. Συνιστούν νομική οντότητα (Ανώνυμη Εταιρία, Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης, Ομόρρυθμη Εταιρία ή Ετερόρρυθμη Εταιρία, Ι.Κ.Ε, Ατομική Επιχείρηση, Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, Συνεταιρισμός) ή Ατομική Επιχείρηση ή ασκούν ελευθέριο επάγγελμα και τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία.

 

Οι δικαιούχοι του Προγράμματος εντάσσονται στις ακόλουθες διακριτές κατηγορίες:
  • Συμβολαιογράφοι
  • Δικαστικοί Επιμελητές
  • Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜμΕ) σε Πληγείσες Περιοχές
  • Γενική Κατηγορία ΜμΕ

Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β΄- Κύκλος #1

  • Υποβολή αιτήσεων χρηματοδότησης δικαιούχων: Από τη  Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024 έως και την Παρασκευή 03 Ιανουαρίου 2025 και ώρα 17:00.
  • Προθεσμίες πραγματοποίησης αγορών εγκεκριμένων δικαιούχων:
    • Έκδοση και δέσμευση επιταγών από προμηθευτές: από Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025 έως την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025.
    • Εξαργύρωση επιταγών: έως την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2025.
    • Λήξη μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers: Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025.

 

Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β΄- Κύκλος #2

Ο 2ος κύκλος του Προγράμματος θα ενεργοποιηθεί για μέρος ή το σύνολο των κατηγοριών επιχειρήσεων, εφόσον υπάρχει προϋπολογισμός προς διάθεση στις αντίστοιχες κατηγορίες.
  • Υποβολή αιτήσεων χρηματοδότησης δικαιούχων: Από την Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2025 έως και την Παρασκευή 07 Μαρτίου 2025 και ώρα 17:00.
  • Προθεσμίες πραγματοποίησης αγορών εγκεκριμένων δικαιούχων:
    • Έκδοση και δέσμευση επιταγών από προμηθευτές: από τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 έως την Παρασκευή 18 Απριλίου 2025.
    • Εξαργύρωση επιταγών: έως Παρασκευή 02 Μαΐου 2025.
    • Λήξη μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers: Παρασκευή 16 Μαΐου 2025.

 

Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β΄- Κύκλος #3

Ο 3ος κύκλος του Προγράμματος θα ενεργοποιηθεί για μέρος ή το σύνολο των κατηγοριών επιχειρήσεων, εφόσον υπάρχει προϋπολογισμός προς διάθεση στις αντίστοιχες κατηγορίες.
  • Υποβολή αιτήσεων χρηματοδότησης δικαιούχων: από τη Τρίτη 22 Απριλίου 2025 έως και την Παρασκευή 09 Μαΐου 2025 και ώρα 17:00.
  • Προθεσμία πραγματοποίησης αγορών εγκεκριμένων δικαιούχων:
    • Έκδοση και δέσμευση επιταγών από προμηθευτές: από τη Δευτέρα 26 Μαΐου 2025 έως την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2025.
    • Εξαργύρωση επιταγών: έως την Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025.
    • Λήξη μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers: Τρίτη 15 Ιουλίου 2025.

 

Λήξη του Προγράμματος:

  • Ως ημερομηνία ολοκλήρωσης των πάσης φύσεως πληρωμών και ολοκλήρωσης του Προγράμματος ορίζεται η Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2025.
Δεν επιτρέπεται η υποβολή αίτησης σε μεταγενέστερο κύκλο εφόσον ένας δικαιούχος έχει ήδη ενταχθεί σε προγενέστερο κύκλο, σε οποιαδήποτε κατηγορία του Προγράμματος. 
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, εφόσον ένας δικαιούχος έχει ενταχθεί αλλά δεν έχει κάνει χρήση των επιταγών του, ούτε προλαβαίνει να προβεί σε αγορές, μπορεί να αιτηθεί την παραίτησή του στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Προγράμματος και να προχωρήσει εφόσον το επιθυμεί σε υποβολή αιτήματος χρηματοδότησης σε επόμενο κύκλο.

Προϋπολογισμός Προγράμματος

Ο προϋπολογισμός ( Δημόσια Δαπάνη) του Προγράμματος (Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’) ανέρχεται σε 42.000.000,00 ευρώ. Το Πρόγραμμα χρηματοδοτείται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας για τη Δράση του ΤΑΑ με τίτλο: «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων».
Ο προϋπολογισμός θα διατεθεί μέσω επαναληπτικών κύκλων και επιμερίζεται σε επιμέρους κατηγορίες, ως εξής:
Κατηγορία ΔικαιούχωνΠροϋπολογισμός Προγράμματος
Κατηγορία 1:4.459.200,00€
Κατηγορία 2:
1.920.000,00€
Κατηγορία 3:
6.930.000,00€
Κατηγορία 4:
28.690.800,00€

Επιλέξιμες Ενέργειες και Δαπάνες

Στο πλαίσιο του Προγράμματος, επιλέξιμη προς επιδότηση είναι η προμήθεια ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και συναφών με αυτές συμπληρωματικών υπηρεσιών και εξοπλισμού, μέσω συστήματος επιταγών (vouchers).
Κάθε δικαιούχος των Κατηγοριών 1,2,3 ή 4 δύναται να χρηματοδοτηθεί για την αγορά μίας ή και παραπάνω “επιδοτούμενων λύσεων”.
Η κάθε “επιδοτούμενη λύση” τιμολογείται και εξοφλείται σε μία συναλλαγή (ένα παραστατικό). Μέρος της εξόφλησης κάθε συναλλαγής θα πραγματοποιείται με τη χρήση / εξαργύρωση επιταγών του Προγράμματος (δημόσια χρηματοδότηση). Για να είναι δυνατή η αγορά περισσότερων επιδοτούμενων λύσεων (μέσω πολλαπλών συναλλαγών / τιμολογήσεων), η αναλογούσα ενίσχυση δύναται να κατανεμηθεί σε παραπάνω της μίας επιταγές (οι οποίες στο σύνολό τους δεν μπορούν να υπερβαίνουν τη συνολική αξία επιδότησης που αναλογεί στο δικαιούχο).
Η προμήθεια των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και συναφών με αυτές συμπληρωματικών υπηρεσιών, πραγματοποιείται μέσω των εγκεκριμένων, στο πλαίσιο του Προγράμματος, Προμηθευτών. Επίσης, πρέπει να ανήκουν στο Ενιαίο Μητρώο Εγκεκριμένων Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών, περισσότερες πληροφορίες για το οποίο αναφέρονται στην ενότητα 5.5 της Πρόσκλησης

Διαδικασία Υποβολής Αιτήσεων Χρηματοδότησης Δικαιούχων

Η αίτηση υποβάλλεται από εκπρόσωπο της επιχείρησης που κατέχει νομίμως τους κωδικούς (username & password) πρόσβασης της επιχείρησης στις φορολογικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ (πληροφοριακό σύστημα taxis-net).
Προκειμένου να εισέλθει στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Διαχείρισης Ενισχύσεων (ΗΠΔΕ) και να δημιουργήσει νέα αίτηση, ο αιτών θα πρέπει να επιβεβαιώσει την ταυτότητα της επιχείρησης χρησιμοποιώντας τους εταιρικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxis-net. Για το σκοπό αυτό:
  • Καταρχάς παρέχει τη συναίνεσή του για την επεξεργασία των αναγκαίων δεδομένων στο πλαίσιο υποβολής, ελέγχου και έγκρισης της Αίτησης Επιχορήγησης, και δηλώνει ότι έχει λάβει γνώση και συμφωνεί συμμορφώνεται με τους όρους και διαδικασίες του Προγράμματος.
  • Μεταβαίνει στο ασφαλές περιβάλλον της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) για υπηρεσία αυθεντικοποίησης χρηστών.

 

Αγορά επιδοτούμενων ψηφιακών λύσεων

Η διαδικασία αγοράς επιδοτούμενων λύσεων συνοπτικά ακολουθούν τα εξής βήματα:
  1. Λήψη των επιταγών (vouchers)
  2. Επιλογή προϊόντων – υπηρεσιών και προμηθευτών
  3. Παραγγελία προϊόντων – υπηρεσιών – Δέσμευση vouchers
  4. Εξόφληση προϊόντος – εξαργύρωση vouchers
Υπάρχει δυνατότητα καταγγελίας της συναλλαγής από το δικαιούχο μετά την εξαργύρωση των vouchers.

 

Από πότε μπορώ να αγοράσω προϊόντα / υπηρεσίες στο πλαίσιο του Προγράμματος;

Ως έναρξη επιλεξιμότητας δαπανών ορίζεται η ημερομηνία έκδοση της πρόσκλησης υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης στο Πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β΄», με την αίρεση κάλυψης των λοιπών προϋποθέσεων του Προγράμματος και κυρίως ότι θα εγκριθεί, τόσο το ψηφιακό προϊόν / υπηρεσία και ο προμηθευτής, όσο και κουπόνι στον δυνητικό δικαιούχο.

Κάντε δυναμική μετάβαση στο Online Commerce και τη ψηφιακή μετάβαση της επιχείρησής σας με μοχλό ανάπτυξης την MARIOZ.GR και επιδότηση έως 90% από το πρόγραμμα Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’ κύκλος του προγράμματος 2024

Responsive Design

Σχεδιασμός & design υψηλής ποιότητας και αισθητικής. eCommerce εφαρμοφές οι οποίες προσαρμόζονται και προβάλονται άριστα σε όλες τις σύγχρονες συσκευές όπως tablet, smartphones & smart TV's.

Βελτιστοποίηση SEO

Βελτιστοποίηση όλων των περιεχομένων (γραφικά - κείμενα - multimedia) του e-shop σας. Παρέχονται συγκεκριμένες οδηγίες On-Page SEO + Google Analytics + Google PageSpeed

Υπερσύγχρονο

Απεριόριστες κατηγορίες και προϊόντα. Τιμές λιανικής και χονδρικής. Booking κρατήσεις. Κουπόνια και εκπτώσεις. Ενημερωτικό newsletter. Google Shopping. Instagram Shopping. Σύνδεση με Skroutz και Best Price.

Εύχρηστη Διαχείριση

Εύκολο και ευέλικτο ως προς τις δυνατότητες του σύστημα διαχείρισης περιεχομένου, στο οποίο σας εκπαιδεύουμε και αναλαμβάνετε την ανανέωση της web εφαρμογής σας!

Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’

Ανακαλύψτε τις δυνατότητες του προγράμματος “Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’ κύκλος του προγράμματος 2024”

  • εκσυγχρονίσουν την παραγωγική, εμπορική και διοικητική τους λειτουργία,
  • αναβαθμίσουν τον τρόπο επικοινωνίας και συνεργασίας και να εισάγουν νέες μορφές υβριδικής εργασίας (hybrid workplace),
  • ψηφιοποιήσουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με πελάτες και συνεργάτες, περιλαμβανομένου και του ηλεκτρονικού εμπορίου,
  • αυξήσουν το επίπεδο ασφάλειας και εμπιστοσύνης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, μέσω της αξιοποίησης νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών.

Γιατί αξίζει να το προσέξετε;

  • Ενίσχυση έως και 100% για επενδύσεις σε ψηφιακά εργαλεία που μπορούν να μεταμορφώσουν τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησής σας.
  • Ευκαιρία για εκσυγχρονισμό και βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς σας.
  • Υποστήριξη από ειδικούς για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις νέες τεχνολογίες.

Ο 2ος κύκλος περιλαμβάνει νέες βελτιώσεις:

  • Ενίσχυση και των ατομικών επιχειρήσεων που ιδρύθηκαν από 1/1/2024.
  • Ευελιξία στην επιλογή δαπανών (εξοπλισμός, λογισμικό, υπηρεσίες).

Καταχωρήστε το ενδιαφέρον σας για να ενημερωθείτε άμεσα για τις λεπτομέρειες του προγράμματος όταν ανακοινωθεί και δείτε αν μπορεί να βοηθήσει και τη δική σας επιχείρηση να κάνει το άλμα στην ψηφιακή εποχή.

    Ονοματεπώνυμο*

    E-mail*

    Τηλέφωνο*

    Έχετε eshop? Αν ΝΑΙ, σε ποιά διεύθυνση?

    Πόσες κατηγορίες και πόσες υποκατηγορίες προϊόντων θα χρειαστείτε;*

    Πόσα προϊόντα θα έχει η κάθε κατηγορία;*

    Έχετε τα λεκτικά σας μετεφρασμένα στα Αγγλικά; (Αναλάμβουμε και την μετάφραση των προϊόντων)*

    Υπάρχουν φωτογραφίες των προϊόντων; (Αναλάμβουμε και την φωτογράφηση των προϊόντων)*

    Επιθυμείτε τη διασύνδεση του ηλεκτρονικού καταστήματος με πλατφόρμα Skroutz;*

    Σε ποιό κλάδο λιανικής δραστηριοποιείστε στο φυσικό σας κατάστημα; (ένδυση, ηλεκτρονικός εξοπλισμός, έπιπλα etc)*

    Επιθυμείτε το eshop σας να έχει και τιμές χονδρικής; (B2B, Wholesale)*

    Πείτε μας αν έχετε κάποια -επιπλέον- απαίτηση για το e-shop σας.

    Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά

    Sharing is Caring!