Τι είναι το social commerce; 10 τακτικές για να ξεκινήσετε
Article Reader AI: Τι είναι το social commerce; 10 τακτικές για να ξεκινήσετε
Το social commerce είναι χρυσό δισκοπότηρο του ηλεκτρονικού εμπορίου για τα brands και τους retailers. Κάθε μεγάλη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης προσπαθεί να προσελκύσει χρήστες και να τους κάνει να αρχίσουν να ξοδεύουν εντός εφαρμογής, από το TikTok Commerce έως το Instagram Checkout. Ο νέος τρόπος για αγορές είναι ένα άλλο κανάλι που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές τους.
Γνωρίζατε ότι σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί έχουν κάνει μία ή περισσότερες αγορές μέσω των social media; Δείχνει τις δυνατότητες του κοινωνικού εμπορίου και πόσο εξοικειωμένοι είναι οι καταναλωτές με αυτό. Αυτό σημαίνει ότι οι ανταγωνιστικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να θέσουν σε λειτουργία τη στρατηγική τους για το κοινωνικό εμπόριο. Η στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου σας πρέπει επίσης να ενσωματωθεί με την υπόλοιπη εμπειρία ψηφιακής επωνυμίας σας για να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον πελάτη. Το κοινωνικό εμπόριο δεν μπορεί να σταθεί μόνο του. πρέπει να αποτελεί μέρος μιας συνεκτικής ψηφιακής εμπειρίας.
Διαβάστε παρακάτω για να ανακαλύψετε τις λεπτομέρειες του κοινωνικού εμπορίου και πώς μπορείτε να κάνετε αυτό το νέο κανάλι να λειτουργεί για την επιχείρησή σας.
Τι είναι το social commerce;
Ο όρος social commerce αναφέρεται στην πώληση προϊόντων απευθείας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και άλλων εικονικών δικτύων. Το κοινωνικό εμπόριο συμβαίνει στη διασταύρωση του ψηφιακού εμπορίου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το social commerce διαφέρει από το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης επειδή δεν έχει να κάνει με την αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας. Αντίθετα, προσφέρετε σε συσκευές, πλατφόρμες και προγράμματα περιήγησης τη δυνατότητα να κάνουν check out εντός του κοινωνικού δικτύου ή της πλατφόρμας.
Το αποτελεσματικό social commerce περιλαμβάνει τα διάφορα κοινωνικά κανάλια μιας επωνυμίας για πωλήσεις, δημιουργώντας ένα απρόσκοπτο ταξίδι αγορών εντός εφαρμογής σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram και το TikTok. Αυτές οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει απαραίτητα κανάλια πωλήσεων για τις επωνυμίες B2C, D2C και B2B.
Το κοινωνικό εμπόριο περιλαμβάνει πολλά κανάλια, όπως:
- Group Buying (αγοραστές σε μια ομάδα που προσεγγίζουν έναν πωλητή για να αγοράσουν χονδρική)
- Social Shopping
- Αγορές μέσω εφαρμογών για κινητά
- Έμποροι λιανικής που προσθέτουν κοινωνικές λειτουργίες
- Αγορές ενσωματωμένες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Οι τρόποι με τους οποίους οι επωνυμίες εφαρμόζουν το κοινωνικό εμπόριο ποικίλλουν από μικροσκοπικά καταστήματα στην πλατφόρμα έως σημαντικές αγορές και καμπάνιες εντός εφαρμογής που οδηγούν την επισκεψιμότητα στα άμεσα και έμμεσα κανάλια της επωνυμίας. Αυτό είναι κάτι περισσότερο από μια παροδική τάση και το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου πιθανότατα θα έχει το social commerce ως βασικό πυλώνα.
Γιατί είναι σημαντικό το social commerce;
Το κοινωνικό εμπόριο αποφέρει πολλά οφέλη, όπως:
- Μειωμένη δυσκολία στο ταξίδι του αγοραστή
- Μια ευκαιρία για τις επωνυμίες να αλληλεπιδράσουν με πελάτες σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης
- Μια ευκαιρία συλλογής δεδομένων σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών και μετατροπής τους σε χρήσιμες πληροφορίες
Για παράδειγμα, τα δεδομένα σας μπορεί να προβλέπουν θετικά αποτελέσματα για ένα ηλικιακό group. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα για να δημιουργήσετε μια εξατομικευμένη διαφήμιση Instagram για το κοινό-στόχο σας.
Το οικοσύστημα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Με τα πιο πρόσφατα smartphone κολλημένα στα χέρια μας 24/7 και νέες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης να εμφανίζονται αριστερά και δεξιά, οι διαδικτυακές αγορές συνεχίζουν να γίνονται πιο… κοινωνικές. Και η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει επίσης.
Σήμερα, οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν ήδη σε πολλούς πελάτες όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να ερευνήσουν, να συγκρίνουν και τελικά να επιλέξουν από ποιες μάρκες θα αγοράσουν. Σήμερα, το 71% των διαδικτυακών χρηστών βασίζεται στα κοινωνικά δίκτυα για να καθοδηγούν και να ενημερώνουν τις αποφάσεις αγοράς τους. Η δημιουργία μιας συνεκτικής ψηφιακής εμπειρίας σάς επιτρέπει να ακολουθείτε τους πελάτες σας από κανάλι σε κανάλι και να ενισχύετε το UVP – unique value proposition σας (μοναδική πρόταση αξίας).
Για παράδειγμα, κάποιος μπορεί να εντοπίσει μια διαφήμιση για ένα προϊόν στο Facebook. Ίσως κατευθυνθεί στο Instagram για να δει τις φωτογραφίες με ετικέτα/tag ανθρώπων που χρησιμοποιούν το προϊόν. Τέλος, το άτομο παρακολουθεί ένα βίντεο YouTube ή κριτικές/reviews. Επιστρέφει στο Instagram για να αγοράσει το προϊόν απευθείας αφού στείλει μήνυμα στην εταιρεία με μια ερώτηση.
Εναλλακτικά, ο αγοραστής μας μπορεί να εντοπίσει το προϊόν στο TikTok και να το αγοράσει αμέσως χωρίς να φύγει ποτέ από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Και στα δύο σενάρια, οι αγοραστές μας παρέμειναν στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Συχνές ερωτήσεις για το κοινωνικό εμπόριο
Ας δούμε μερικές συνήθεις ερωτήσεις από επωνυμίες και εμπόρους λιανικής καθώς εισέρχονται σε ένα νέο και συναρπαστικό κανάλι.
Ποιες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων λειτουργούν καλύτερα για το social commerce και γιατί;
Ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι το μόνο κανάλι για το κοινωνικό εμπόριο, είναι ένα κρίσιμο στοιχείο. Σήμερα, το TikTok, το Facebook, το Instagram και το Pinterest είναι τα μεγαλύτερα κανάλια κοινωνικού εμπορίου .
Οι πιο αποτελεσματικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το κοινό σας, επομένως είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποιοι είναι. Για παράδειγμα, οι άνθρωποι του Gen Z κάνουν πολύ περισσότερες αγορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από άλλες ηλικιακές ομάδες. Το 60% του Gen Z έχει ανακαλύψει νέα προϊόντα και μάρκες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε όλες τις γενιές, ο αριθμός αυτός είναι μόνο 33%. Η Gen Z προτιμά κυρίως το Instagram και το Snapchat για αγορές στα κοινωνικά δίκτυα. Το Gen X, από την άλλη πλευρά, συνήθως κολλάει στο Facebook.
Η πιστότητα της επωνυμίας διαφέρει επίσης μεταξύ των διαφορετικών γενεών. Η Gen Z και οι millennials είναι γνωστό ότι είναι πολύ πιστοί στις αγαπημένες τους μάρκες, ειδικά όταν αυτή η επωνυμία ταιριάζει με τα ενδιαφέροντα και τις αξίες τους. Έτσι, εάν θέλετε να προσεγγίσετε το Gen Z και τους millennials, χρειάζεστε μια διαφορετική προσέγγιση από ό,τι όταν το κοινό-στόχος σας αποτελείται κυρίως από Gen X.
Δεδομένων αυτών των διαφορών, είναι ζωτικής σημασίας για τις επωνυμίες που ξεκινούν ένα ταξίδι κοινωνικού εμπορίου να συλλέγουν και να αναλύουν λεπτομερή δεδομένα σχετικά με τις προτιμήσεις του κοινού-στόχου τους.
Ποιες μάρκες και κατηγορίες προϊόντων είναι οι καταλληλότερες για το social commerce;
Σήμερα, η ένδυση και τα αξεσουάρ είναι οι πιο εξέχουσες κατηγορίες στο κοινωνικό εμπόριο. Ωστόσο, τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, τα καλλυντικά, η διακόσμηση του σπιτιού και τα καταναλωτικά αγαθά είναι επίσης βασικοί παίκτες. Οι επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου B2C που διαθέτουν νέα και διαφοροποιημένα προϊόντα και φιλόδοξες εικόνες είναι συνήθως οι μεγαλύτεροι νικητές στον κόσμο των κοινωνικών αγορών.
Παράδειγμα: Διακόσμηση σπιτιού
Για παράδειγμα, το Ralph Lauren Home είναι μια τέλεια επωνυμία για να αγκαλιάσει το κοινωνικό εμπόριο. Η διακόσμηση του σπιτιού είναι ένα άκρως κοινωνικό είδος αγοράς. Οι καταναλωτές επηρεάζονται σημαντικά από τις απόψεις των φίλων και της οικογένειάς τους όταν αγοράζουν οικιακά προϊόντα. Οι αγορές μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να βοηθήσουν τους καταναλωτές καθώς εξερευνούν νέες επιλογές, ενώ ταυτόχρονα δημιουργούν μια κοινή εμπειρία κοινωνικής δικτύωσης με την οικογένεια και τους φίλους τους.
Όταν οι καταναλωτές θέλουν να διακοσμήσουν τα σπίτια τους, συχνά ξεκινούν με έμπνευση από το Pinterest, δημιουργώντας έναν πίνακα ανακαίνισης σπιτιού. Από εκεί, το Ralph Lauren Home θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το Pinterest για να προβάλει περιεχόμενο διαφήμισης υψηλής στόχευσης που εμπνέει τον ιδιοκτήτη του σπιτιού. Σε αυτήν την κοινωνική εμπειρία, τα μέλη της οικογένειας ή οι φίλοι μπορούν να μοιραστούν το περιεχόμενο για μια δεύτερη γνώμη. Η ίδια η πώληση μπορεί να κλείσει γρήγορα μέσω κοινωνικών αγορών.
Παράδειγμα: Καλλυντικά και ένδυση
Η Procter & Gamble είναι μια άλλη επωνυμία που είναι κορυφαία για αγορές μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η P&G πουλά τα πάντα, από καλλυντικά μέχρι ρούχα και μπορεί να επωφεληθεί σημαντικά από το μάρκετινγκ D2C μέσω μιας στρατηγικής κοινωνικού εμπορίου.
Για παράδειγμα, μια πολυάσχολη μαμά που χρειάζεται μια νέα βάση μπορεί να μπει στο Facebook και να συναντήσει μια εκδήλωση live streaming όπου μια συνάδελφός της μοιράζεται την πρόσφατη εμπειρία της από την αγορά ενός νέου ιδρύματος. Αφού άκουσε πόσο γρήγορα μπορεί να ετοιμαστεί αυτή η μαμά το πρωί χρησιμοποιώντας αυτό το εξομαλυντικό foundation, η πρώτη μαμά αποφασίζει να πιάσει ένα μπουκάλι foundation.
Μέσα από μια απρόσκοπτη εμπειρία, δεν χρειάζεται καν να φύγει από την πλατφόρμα του Facebook, ολοκληρώνοντας την αγορά της μέσα σε λίγα λεπτά. Δύο μέρες αργότερα, αφού χρησιμοποίησε το νέο foundation, μπαίνει στο Facebook για να μοιραστεί μια ανάρτηση σχετικά με το πόσο καλή ήταν η πρόσφατη αγορά της, προτρέποντας άλλες μαμάδες να το δοκιμάσουν. Είναι εύκολο να δούμε πώς διάφορες κατηγορίες επωνυμιών μπορούν να επωφεληθούν από τη δύναμη των κοινωνικών αγορών.
Ποιες στρατηγικές κοινωνικού εμπορίου πρέπει να εξετάσουν οι επωνυμίες;
Η επένδυση στο κοινωνικό εμπόριο απαιτεί μια στοχαστική και ευέλικτη στρατηγική με πολλά στοιχεία. Οι επωνυμίες που θέλουν να ξεκινήσουν με τις πωλήσεις κοινωνικού εμπορίου πρέπει να λαμβάνουν υπόψη όλες τις ακόλουθες πτυχές:
- Περιεχόμενα/δημιουργικά στοιχεία
- Στρατηγική για τα ΜΜΕ
- Ενίσχυση κοινού
- Μετατροπή
Επίσης, οι επωνυμίες που επενδύουν στο κοινωνικό ηλεκτρονικό εμπόριο πρέπει να έχουν μια στρατηγική μέτρησης από την πρώτη στιγμή για να παρακολουθούν εάν οι προσπάθειες αποδίδουν ή πρέπει να τροποποιηθούν. Μια αποτελεσματική στρατηγική μέτρησης επιτρέπει στις επωνυμίες να προσαρμόζονται στα δεδομένα των καταναλωτών τους, όπως απαιτείται.
Πώς μπορεί να λειτουργήσει μια στρατηγική social commerce στην πραγματική ζωή
Φανταστείτε, για παράδειγμα, ότι η διάσημη μάρκα πάνας Pampers αποφασίζει να επενδύσει στο κοινωνικό εμπόριο.
- Θα πρέπει πρώτα να εξετάσουν πώς θα δημιουργηθεί περιεχόμενο και δημιουργικά στοιχεία και πού θα δημοσιευθούν και θα προωθηθούν.
- Πρέπει να διασφαλίσουν μια σταθερή στρατηγική για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία θα βασίζεται σε κοινωνικές πλατφόρμες.
- Θα χρειαστεί να αναπτύξουν στρατηγική για να ενισχύσουν το μήνυμά τους και να εξασφαλίσουν ότι θα φτάσει στο κοινό τους.
- Πρέπει να κλείσουν τον κύκλο με μια ισχυρή στρατηγική μετατροπής.
Η εταιρεία θα πρέπει επίσης να οικοδομήσει μια στρατηγική μέτρησης, που θα τους επιτρέπει να μαθαίνουν από τους καταναλωτές της καθώς προχωρούν. Η Pampers μπορεί να επενδύσει σε μια ψηφιακή εμπειρία που εκτείνεται σε κοινωνικές πλατφόρμες και χρησιμοποιεί δεδομένα κοινού για να στοχεύσει ένα συγκεκριμένο τμήμα της καταναλωτικής τους βάσης.
Ίσως, για παράδειγμα, αποφασίσουν να ξεκινήσουν με μια καμπάνια που στοχεύει νέες μαμάδες. Μπορεί να επενδύσουν σε περιεχόμενο που εμφανίζεται στο Pinterest, στοχεύοντας τις μέλλουσες μητέρες.
Εδώ, τα Pampers θα μπορούσαν να προσφέρουν αξία σε αυτές τις μαμάδες προσφέροντας εκπτώσεις σε μια δοκιμαστική συσκευασία πάνες για νεογέννητα Pampers. Μια μέλλουσα μητέρα ψάχνει να εξοικονομήσει χρήματα, γι’ αυτό μετατρέπει και αγοράζει ένα κουτί πάνες με τον ενσωματωμένο εκπτωτικό κωδικό.
Το Pampers μπορεί στη συνέχεια να προσφέρει ένα κουμπί κοινής χρήσης για να επιτρέψει σε αυτή τη μαμά να μοιραστεί τη μεγάλη προσφορά που έκανε με τους φίλους της. Σε δευτερόλεπτα, η μέλλουσα μητέρα μοιράζεται την προσφορά με τις φίλες της.
Αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο το κοινωνικό εμπόριο μπορεί να αξιοποιήσει διάφορες τακτικές για να προσεγγίσει ένα κοινό, ενώ δημιουργεί ένα εφέ ενίσχυσης μέσω των κοινωνικών πτυχών των αγορών.
10 τακτικές social commerce που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σήμερα
Ο ανταγωνισμός για την προσοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σκληρός και, όπως πάντα, το κλειδί για να προχωρήσετε είναι να ξεκινήσετε. Για τις επωνυμίες που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν μια συνεκτική εμπειρία κοινωνικών αγορών, έχουμε παραθέσει 10 πρακτικές τακτικές που πρέπει να λάβετε υπόψη.
1. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
Το social commerce έχει να κάνει με το περιεχόμενο. Κατά κανόνα, οι άνθρωποι στρέφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να καταναλώσουν περιεχόμενο που είναι είτε εκπαιδευτικό, είτε εμπνευσμένο είτε διασκεδαστικό. Επομένως, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας σημειώνει τουλάχιστον ένα από αυτά τα πλαίσια.
Το περιεχόμενο που βασίζεται σε εικόνα είναι το σκληρό νόμισμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η επένδυση σε περιεχόμενο φωτογραφιών και βίντεο υψηλής ποιότητας είναι ζωτικής σημασίας. Και υπάρχουν και άλλα: η έρευνα δείχνει ότι οι άνθρωποι θυμούνται καλύτερα πληροφορίες εάν συνοδεύονται από μια εικόνα. Αυτό το φαινόμενο είναι γνωστό ως « Picture-Superiority Effect ».
Επομένως, η δημιουργία εκπληκτικών εικόνων και η συνεχής δοκιμή του ποιος αποδίδει καλύτερα είναι το κλειδί για να κερδίσετε στο social commerce.
2. Αλληλεπίδραση μέσω Facebook Messenger
Η δέσμευση μέσω απευθείας μηνυμάτων μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξανθρωπίσετε την επωνυμία σας και να συνδεθείτε με τους πελάτες σας. Το Facebook Messenger, για παράδειγμα, μπορεί να είναι κάτι περισσότερο από μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων για να μοιράζεστε φωτογραφίες διακοπών και φωτογραφίες γατών με τους φίλους και την οικογένειά σας.
3. Δημιουργήστε μια προσαρμοσμένη εμπειρία κοινωνικών αγορών
Ένα εξαιρετικό χαρακτηριστικό όταν χρησιμοποιείτε το Facebook για κοινωνικό εμπόριο είναι ότι τα Facebook Shops είναι προσαρμόσιμα, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη εμπειρία που να συνάδει με την επωνυμία σας. Μπορείτε να προσαρμόσετε τα πάντα, από γραμματοσειρές μέχρι χρώματα και εικόνες, ακόμη και να εισαγάγετε τον υπάρχοντα κατάλογο προϊόντων σας από τον ιστότοπό σας.
4. Δημιουργήστε μια οπτική βιτρίνα κοινωνικής δικτύωσης με το Instagram
Πολλοί χρήστες λένε ότι αν εμπνέονται από κάτι που βλέπουν στο Instagram, θέλουν να το βρουν και να το αγοράσουν αμέσως. Επομένως, εάν έχετε ήδη δημιουργήσει ένα κατάστημα στο Facebook, το επόμενο πράγμα θα μπορούσε να είναι να εξετάσετε και τις αγορές στο Instagram. Λάβετε υπόψη ότι πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε ένα κατάστημα Facebook, καθώς το Κατάστημά σας στο Instagram αντλεί δεδομένα προϊόντων από τον κατάλογό σας στο Facebook.
5. Συλλέξτε και αξιοποιήστε το UGC – User Generated Content (Περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη) και Social Proof
Ένα σημαντικό μέρος του παζλ του κοινωνικού εμπορίου είναι η αξιοποίηση της κοινωνικής απόδειξης από το UGC. Αυτά μπορεί να είναι κριτικές, σχόλια εξυπηρέτησης πελατών και άλλες εγκρίσεις. Η απλούστερη έκδοση ενθαρρύνει τους πελάτες να δημοσιεύουν φωτογραφίες των προϊόντων ή των βίντεό σας και να σας επισημαίνουν. Αυτό μπορεί να είναι πολύ ισχυρό.
Και αν λάβετε μια αρνητική κριτική ή δύο, μην απελπίζεστε. Αντίθετα, θεωρήστε ότι είναι μια ευκαιρία να επιλύσετε το πρόβλημα στην πλατφόρμα και να εμφανίσετε την επίλυση σε δυνητικούς πελάτες. Αυτός είναι ένας φανταστικός τρόπος για να μετατρέψετε μια δυνητικά επιβλαβή κατάσταση σε νίκη για την επωνυμία σας. Δείχνει επίσης στους πιθανούς πελάτες ότι:
- Η εξυπηρέτηση πελατών είναι εκεί για να σας βοηθήσει
- Ενδιαφέρεστε για τη φήμη και τους πελάτες σας
- Ακούτε τους πελάτες σας
Όλοι γνωρίζουν ότι μια μάρκα δεν μπορεί να ευχαριστήσει όλους, αλλά είναι θετικό να βλέπεις μια εταιρεία να παίρνει στα σοβαρά την εξυπηρέτηση μετά την πώληση.
6. Επενδύστε στο social checkout
Το κοινωνικό εμπόριο συνδυάζει την εξατομικευμένη και διασκεδαστική εμπειρία της περιήγησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με συναλλακτικές ηλεκτρονικές αγορές. Είναι μια πιο συναρπαστική εμπειρία από την αγορά κάτι σε έναν ιστότοπο και όταν γίνεται σωστά, σας βοηθά να δημιουργήσετε βαθύτερες σχέσεις με τους πελάτες και να δημιουργήσετε εξαιρετικά ομαλές εμπειρίες αγορών.
Σε ένα κατάστημα social commerce, οι επισκέπτες σας ακολουθούν ένα απρόσκοπτο ταξίδι πελατών εντός εφαρμογής με σημαντικά μειωμένη ”τριβή” στη διαδικασία πωλήσεων. Αξιοποιώντας τις εγγενείς, ενσωματωμένες δυνατότητες ολοκλήρωσης αγοράς κάθε πλατφόρμας, θα μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις, να μειώσετε την εγκατάλειψη του καλαθιού και να προσφέρετε μια πολύ καλύτερη εμπειρία από τους περισσότερους ανταγωνιστές σας.
7. Ενσωματώστε το social commerce με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου σας
Δημιουργήστε συνοχή διαχειριζόμενοι το social commerce εντός της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Η ενσωμάτωση αυτών των πλατφορμών διασφαλίζει ότι το απόθεμα είναι πάντα ακριβές και ότι διαθέτετε τα σωστά προϊόντα την κατάλληλη στιγμή.
8. Προωθήστε πρώτα προϊόντα χαμηλού κόστους
Προωθήστε πρώτα προϊόντα χαμηλού κόστους, καθώς τείνουν να πωλούν καλύτερα μέσω των κοινωνικών καναλιών. Από εδώ, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα σύνολο δεδομένων για τους καταναλωτές, μαθαίνοντας περισσότερα καθώς προχωράτε.
9. Συνεργαστείτε με micro-influencers
Οι Influencers έρχονται με ένα ενσωματωμένο κοινό που εμπιστεύεται τη γνώμη τους, δίνοντας στο περιεχόμενο των influencer ένα πολύτιμο ξεκίνημα. Η συνεργασία με τους σχετικούς λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης στην κατηγορία σας θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την απήχησή σας, να δημιουργήσετε συνάφεια με την επωνυμία και να σας επιτρέψει να αναλογιστείτε την αξιοπιστία που έχει ο επιρροής στο κοινό του.
Ψάξτε για τους πιο σχετικούς influencers, όχι τους μεγαλύτερους. Συχνά, αυτοί δεν είναι οι σημαντικοί λογαριασμοί διασημοτήτων αλλά μάλλον οι γνωστοί ως μικρο-influencers—δημιουργοί περιεχομένου με σαφή εστίαση που έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν μια δεμένη, αφοσιωμένη και αξιόπιστη κοινότητα.
Είναι σημαντικό να επιτραπεί στον επιρροή να εκφράσει την άποψή του για την καμπάνια. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να επιλέγετε συνεργάτες που ευθυγραμμίζονται με τα πρότυπα και τις αξίες της επωνυμίας σας και τους στόχους της καμπάνιας σας οργανικά.
10. Συλλέξτε δεδομένα
Συγκεντρώστε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες από πιθανούς αγοραστές, όπως διευθύνσεις email. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε περαιτέρω τις προσπάθειες μάρκετινγκ και επαναστόχευσης και να δημιουργήσετε μια προσέγγιση μάρκετινγκ παντός καναλιού.
Πώς μπορεί η MARIOZ.GR να βοηθήσει την επωνυμία σας να αξιοποιήσει το social commerce
Όταν πρόκειται για τη χάραξη μιας στρατηγικής social commerce, είναι σημαντικό να αναζητήσετε μια λύση που θα είναι συνεκτική και απλή στη διαχείριση. Η MARIOZ.GR βοηθά τις επωνυμίες να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία των πελατών τους και να αξιοποιήσουν τις αγορές μέσω κοινωνικής δικτύωσης.
Η ομάδα μας προσφέρει σχεδιασμό και ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου με την υποστήριξη της τεχνογνωσίας. Από την ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου μέχρι τη δημιουργία προσαρμοσμένων στρατηγικών που υποστηρίζονται από ακριβή δεδομένα, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να προετοιμαστείτε για το social commerce και όχι μόνο. Επικοινωνήστε με την ομάδα των ειδικών μας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η επωνυμία σας μπορεί να επενδύσει σε αυτήν την επόμενη φάση του ψηφιακού εμπορίου.