Τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα του social copywriting

MARIOZ.GR - Web & Mobile App Development > Νέα  > Άρθρα  > Τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα του social copywriting

Τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα του social copywriting

Είτε πρόκειται για τη δική σας επιχείρηση/προϊόν, είτε για τη δημιουργία κοινωνικού περιεχομένου για μια ποικιλία επιχειρήσεων/προϊόντων, η συνεχής δημιουργία εξαιρετικού και μοναδικού περιεχομένου αποτελεί πρόκληση ακόμα και για τους πιο έμπειρους εμπόρους και επιχειρηματίες.

 

Γνωρίζετε τα αμαρτήματα του περιεχομένου των κοινωνικών μέσων σας;

 

Είναι πιο εύκολο να αναγνωρίσετε τα λάθη που κάνουν άλλα brands, αλλά είναι λίγο πιο δύσκολο να δείτε τα δικά σας.

 

Ακολουθεί μια περίληψη μερικών από τις πιο αποτρόπαιες αμαρτίες στον κόσμο των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, για να σας βοηθήσουμε στην αξιολόγηση του περιεχομένου σας στο διαδίκτυο.

 

Ρίξτε μια ματιά στη λίστα και, στη συνέχεια, στο περιεχόμενό σας. Κάντε διορθώσεις.

1Οργή

 

 

Επίσης γνωστή ως θυμός, η οργή μπορεί να προκαλέσει τον όλεθρο για την επωνυμία σας – τόσο σε απευθείας σύνδεση όσο και εκτός – σε χρόνο ρεκόρ.

 

Η οργή είναι μια από τις πιο αυτοκαταστροφικές αμαρτίες των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και είναι η κύρια αιτία πολλών από τις διαμάχες, και τις αψημαχίες που συναντάμε τόσο συχνά online – ειδικά στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.

Θυμηθείτε, μια γελοία δημόσια ανάρτηση θα ακυρώσει τις δεκαετίες αξιοσέβαστων επιχειρηματικών πρακτικών.

Αν κάτι σας θυμώσει, καθείστε μακριά από το πληκτρολόγιο για λίγο..!

Κάντε μια βόλτα, ακούστε κάποια μουσική ή μιλήστε με έναν έμπιστο σύμβουλο προτού μοιραστείτε κάτι σε ένα δημόσιο φόρουμ.

Συχνά, μετά τη διέλευση της ‘έκρηξης’ που προκαλεί οργή, η αρχική παθιασμένη αντίδρασή σας θα φανεί ανόητη, ακόμη και σε σας.

Παρόλο που μπορεί να δείτε ένα σύντομη ικανοποίηση στο θυμωμένο περιεχόμενο σας, σπάνια -εώς ποτέ- τα social media raging έχουν ως αποτέλεσμα μακροπρόθεσμη επιτυχία στο διαδίκτυο.

Θέλετε πραγματικά το κοινό σας να θυμάται ότι χάσατε τη ψυχραιμία σας σε ένα δημόσιο φόρουμ;

 

Συμβουλές για την επιτυχία των κοινωνικών μέσων

 

Αντί να θυμώσετε, κάντε ‘ένα βήμα πίσω’ και αναλύστε το ζήτημα.

Μην δημοσιεύετε τίποτα, οπουδήποτε μέχρι να ηρεμήσετε.

Μιλήστε με έναν αξιόπιστο σύμβουλο εάν είναι απαραίτητο.

Αντιμετωπίστε τυχόν ζητήματα με επαγγελματισμό και ευγένεια.

Εάν το ζήτημα πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα, προσπαθήστε να μεταφέρετε τη συζήτηση εκτός σύνδεσης (offline) και εκτός των ματιών του ακροατηρίου σας.

Θυμηθείτε, ακόμη και οι φαινομενικά ιδιωτικές online συζητήσεις δεν είναι ποτέ ιδιωτικές.

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να μοιράζονται, ή μπορούν να γίνουν screenshot και να διαμοιρασθούν.

Οτιδήποτε δεν το λέτε γραπτώς, δεν μπορεί να επιστρέψει και να γίνει μπούμερανγκ για την επιχείρηση σας.

2Υπερηφάνεια

 

 

Δεν μιλάμε για υπερηφάνεια για την εργασία σας, μιλάμε για την πλευρά της υπερηφάνειας που συνδέεται με την αλαζονεία.

 

Συχνά θεωρείται η μέγιστη αμαρτία, η υπερηφάνεια θεωρείται υπερβολική αυτο-αγάπη που τυφλώνει την ικανότητα να αναγνωρίζει την καλή δουλειά των άλλων.

Αυτό το είδος υπερηφάνειας μπορεί να αποβεί επιζήμιο για τα social media.

Η ανύψωση και η διόγκωση της αξίας σας πάνω από αυτή άλλων όχι μόνο αποθαρρύνει την κοινότητα των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, αλλά και σας καθιστά στόχο για αρνητικά σχόλια και bad Press.

Μην ξεχνάτε ότι η πτώση από ένα υψηλό άλογο είναι οδυνηρή και με μια επώδυνη και απότομη προσγείωση.

Αναδεικνύοντας ότι δεν είστε τέλειοι και επισημαίνοντας το έργο ή το  περιεχόμενο από άλλες πηγές όταν τις βλέπετε, δείχνετε στις κοινωνικές σας κοινότητες ότι δεν κοιτάτε μόνο για τη δική σας επιτυχία, αλλά και για το μεγαλύτερο καλό των κοινοτήτων ως σύνολο.

Η απόκτηση της εμπιστοσύνης αυτών των κοινοτήτων είναι κρίσιμη για την επιτυχία σας και εάν νομίζουν ότι έχετε ένα υπερβολικό ‘εγώ’, δεν θα κερδίσετε αυτή την εμπιστοσύνη.

 

Συμβουλές για την επιτυχία των κοινωνικών μέσων

 

Η ταπεινότητα είναι ένα καλό πράγμα.

Η ικανότητα να λειτουργεί με ταπεινοφροσύνη θα σας επιτρέψει όχι μόνο να βοηθήσετε τους άλλους σε απευθείας σύνδεση, αλλά και τον εαυτό σας ή την επωνυμία σας επίσης.

Τα κοινωνικά μέσα είναι όλα σχετικά με την κοινότητα και την αφοσίωση.

Οι χρήστες των κοινωνικών μέσων θέλουν να δουν ένα ανθρώπινο στοιχείο πίσω από τις μάρκες (brands) με τις οποίες αλληλεπιδρούν.

Δείξτε τους αυτή την πλευρά σας και ενημερώστε τους ότι δεν ενδιαφέρεστε αποκλειστικά και μόνο για τη δική σας αυτοπροβολή.

3Νωθρότητα

 

 

Ίσως η πιο τραγική αμαρτία στον κατάλογο περιλαμβάνει τη σπατάλη του ταλέντου. Αυτό μπορεί να είναι ένα άτομο, μια σειρά προϊόντων ή ακόμα και ένα εμπορικό σήμα ως σύνολο.

 

Για να είναι επιτυχημένα στα κοινωνικά μέσα, τα brands δεν πρέπει να επιτρέπουν την εφησυχασμό να εμποδίζει την αριστεία.

Ακριβώς όπως συνεργάτες σε ένα γραφείο, το ακροατήριό σας θα μάθει γρήγορα αν είστε τεμπέλης στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και θα σταματήσει να ‘ακολουθεί’ το εμπορικό σήμα σας ως ηγέτη πληροφόρησης στα κοινωνικά μέσα.

Κανείς δεν θέλει να συνεργαστεί με μια τεμπέλικη ομάδα.

Δείξτε στο κοινό σας την αξία σας βάζοντας το ‘δεξί’ σας πόδι προς τα εμπρός, στον χώρο των κοινωνικών μέσων.

 

Συμβουλές για την επιτυχία των κοινωνικών μέσων

 

Κάντε το ‘extra mile’ σε κάθε ευκαιρία.

Παρέχετε στους ακόλουθους και τους οπαδούς σας πολύτιμες πληροφορίες και απαντάτε σε σχόλια και ερωτήσεις με υπευθυνότητα και ειλικρίνεια.

Αποφύγετε τη δημόσια αμηχανία. Επαλήθεύστε το περιεχόμενο σας για την ακρίβεια και την επικαιρότητα, προτού το μοιραστείτε με τα κοινωνικά προφίλ σας.

Επιπλέον, μην κλέβετε περιεχόμενο από άλλους ιστότοπους.

Πιστοποιήστε τους πρωτότυπους δημιουργούς -όταν μοιράζεστε περιεχόμενο- και αφιερώστε λίγο χρόνο για να προσθέσετε μοναδικά σχόλια που προσθέτουν αξία στο κοινό σας.

Ο χρόνος και η προσπάθεια που έχετε θέσει στη δημιουργία και τη διανομή μεγάλου περιεχομένου με ακεραιότητα θα σας ανταμείψει.

4Απληστία

 

 

Η απληστία συχνά σημειώνεται ως αιτία για την πτώση ακόμη και μερικών από τα πιο λαμπρά και λογικά μυαλά.

 

Δυστυχώς, η απληστία μπορεί να είναι ύπουλη και μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα.

Πιο συγκεκριμένα, η απώλεια εμπιστοσύνης από το ακροατήριό μας, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια αυτού που πιθανώς προκάλεσε την απληστία, πρωτίστως – το κέρδος.

Συχνά, όταν δημιουργούμε περιεχόμενο κοινωνικών μέσων, επικεντρωνόμαστε στο ‘περισσότερα’. Περισσότεροι οπαδοί, περισσότερες πωλήσεις, περισσότερη αφοσίωση.

Αυτά τείνουν να είναι καλά πράγματα, όμως, αν δεν προσέξουμε μπορούν γρήγορα να γίνουν υπερβολικά.

Εάν μεγαλώνετε τους οπαδούς σας πολύ γρήγορα, οι αριθμοί σας μπορεί να εμφανιστούν ψευδώς διογκωμένοι και να καταλήξουν σε μειωμένη δέσμευση.

Αν οι πωλήσεις σας αυξάνονται πολύ γρήγορα, ενδέχεται να μην μπορείτε να χειριστείτε την ένταση.

Για παράδειγμα, οι περισσότερες μάρκες πολυτελείας (luxury brands) λειτουργούν καλύτερα και στοχεύουν σε μικρότερο -social proof- αποτέλεσμα.

Αυτοί οι άνθρωποι είναι περισσότερο πιθανό να είναι πραγματικοί πελάτες και είναι λιγότερο πιθανό να διαμαρτυρηθούν για την τιμολόγηση της μάρκας πολυτελείας.

 

Συμβουλές για την επιτυχία των κοινωνικών μέσων

 

Εξασφαλίζοντας ότι έχετε εγκατεστημένα συστήματα για πολλαπλά στάδια ανάπτυξης, θα εξασφαλίσετε ότι η δέσμευση και το buzz θα παραμείνουν θετικά.

Να θυμάστε ότι τα μέλη του ακροατηρίου σας και ακόμη και ο ανταγωνισμός σας είναι πραγματικοί άνθρωποι και επιθυμούν να αντιμετωπίζονται ως τέτοιοι. Μην αφήστε την προσπάθειά σας για επιτυχία να επισκιάσει την αξία του ακροατηρίου σας και την αφοσίωσή σας.

5Ζήλεια

 

 

Ένας πολύ στενός συνεργάτης της υπερηφάνειας και της λαγνείας, ο φθόνος έχει τις ρίζες του σε μια ακόρεστη ανάγκη να διαθέτει τα γνωρίσματα ή τα υπάρχοντα κάποιου άλλου.

 

Σίγουρα, η πιο πρόσφατη εκστρατεία κοινωνικών μέσων του μεγαλύτερου ανταγωνιστή σας ήταν εκπληκτική και επιθυμείτε να ήταν δική σας.

Πώς αντιδράτε σε αυτή την επιθυμία? Αυτό είναι το κλειδί εδώ.

Λίγος φθόνος μπορεί να βοηθήσει την δημιουργικότητα σας.

Πάρα πολύς φθόνος, όμως, θα καταλήξετε να ξοδεύτε όλο τον χρόνο και τη δημιουργηκότητα σας, συγκρίνοντας τον εαυτό σας ή το εμπορικό σήμα σας με άλλους.

Είναι αδύνατο να υπερέχετε αν βλέπετε και ‘κυνηγάτε’ πάντα το έργο κάποιου άλλου, αντί να εστιάζετε στη διή σας εικόνα.

Η ομάδα σας θα απογοητευτεί και τελικά θα εγκαταλείψει λόγω της αίσθησης ότι δεν μπορεί ποτέ να αντιμετωπίσει τους ανέφικτους στόχους που τους έχουν οριστεί.

 

Συμβουλές για την επιτυχία των κοινωνικών μέσων

 

Παραμείνετε πιστός στη τακτική και τους στόχους σας.

Υπάρχει ένας λόγος που βάζουν blinders σε ιπποδρομίες.

Η εστίαση στη λωρίδα σας, θα σας επιτρέψει να υπερέχετε χωρίς να ανησυχείτε για το τι συμβαίνει κάπου αλλού.

Μην αφήνετε τον φθόνο να παρεμποδίζει την ικανότητά σας να κάνετε εξαιρετική δουλειά και να παραμείνετε ειλικρινής στο κοινό σας.

6Λαιμαργία

 

 

Όλοι μας έχουμε δει εκείνο το άτομο, μάρκα ή επιχείρηση που δημοσιεύει διαρκώς περιεχόμενο αυτοπροβολής, υπερβολικά φιλτραρισμένες εικόνες ή συνεχώς τοποθτεί παντού σχόλια.

 

Ξοδεύουν τόσο πολύ χρόνο στα κοινωνικά μέσα, ώστε ο ακροατής/αναγνώστης τους σταματά να βλέπει και να δίνει την αξία στο περιεχόμενο τους.

Μην αφήστε το πάθος σας για την επιχείρησή σας ή την επιτυχία σας να αναλάβει κάθε πτυχή της ζωής σας.

Η υπερβολική παρουσία και αυτοπροώθηση δεν είναι μόνο δυσάρεστη σε άλλους, αλλά θα κάνει επίσης τους πελάτες σας να αναρωτηθούν “γιατί?” και θα ενοχλήσει το περιβάλλον σας.

 

Συμβουλές για την επιτυχία των κοινωνικών μέσων

 

Εργαστείτε με ισορροπία για να επιτύχετε και να είστε σίγουροι ότι θα ανταμοιφθείτε αναλόγως.

Οι νίκες είναι πιο γλυκές όταν τις γιορτάζεις.

Εάν συνεχίζετε να υπερχειλίζετε τη ροή των δημοσιεύσεων σας, η ανταμοιβή θα σταματήσει να έχει αξία.

7Λαγνεία

 

 

Προσοχή: Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να γίνουμε στενοί και προσωπικοί με το ακροατήριό μας – αν και αυτό επικρατεί στους περισσότερους κύκλους.

 

Όπως η απληστία έτσι και η λαγνεία, η λαχτάρα για δύναμη ή κέρδος είναι αυτοκαταστροφική, τόσο online όσο και εκτός.

Η πιθανότητα να πέσετε στη παγίδα, προσπαθώντας συνεχώς να προβάλλετε τη καλύτερη έκδοση της επιχείρησης και των προϊόντων σας, είναι μεγάλη.

Τούτου λεχθέντος, η εξισορρόπηση των κινήσεων σας, με αυτοέλεγχο και εστίαση πίσω στις κοινότητες των κοινωνικών μέσων, θα σας επιτρέψει να διατηρήσετε τις αντιλήψεις των θεατών σας σχετικά με το εμπορικό σήμα σας θετικό.

 

Συμβουλές για την επιτυχία των κοινωνικών μέσων

 

Προσφέρετε χρήσιμες συμβουλές σε ομάδες, groups και forums.

Δείξτε στο κοινό σας ότι δεν σας ενδιαφέρει -αποκλειστικά και μόνο- η αυτοπροβολή και θα δημιουργήσετε καλύτερες σχέσεις.

Εν κατακλείδι

 

Το κλειδί στα social media είναι να εργαστείτε για την επίτευξη ισορροπίας και να κρατάτε το κοινό σας να θέλει περισσότερα.

Η βέλτιστη έκδοση της επιχείρησης σας ή των προϊόντων σας θα πρέπει να είναι ο απώτερος στόχος σας.

Αυτό οδηγεί στην αφοσίωση, την πίστη και το κέρδος.

 

ΥΓ > Άραγε, ποια αμαρτήματα κοινωνικού περιεχομένου έχετε διαπράξει και ποιά μέτρα θα λάβετε ώστε να τα αποφύγετε στο μέλλον;

Θέλετε άρτιο περιεχόμενο και επαγγελματική διαχείριση των κοινωνικών σας προφίλ;

Για την άριστη προβολή σας στα social media, το μόνο που πρέπει να κάνετε εσείς είναι να
επικοινωνήσετε μαζί μας! Όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουμε εμείς!

6945.049785

Sharing is Caring!

Send this to a friend