Ειδοποιήσεις push: Γιατί είναι τόσο σημαντικές;
Η πρόκληση των χρηστών να εμπλακούν και να επιστρέψουν στον ιστότοπο σας είναι μια πρόκληση. Μια τακτική remarketing χρηστών που είναι ήδη πελάτες σας, αλλά και για προσέλκυση νέων δυνητικά επισκεπτών είναι οι ειδοποιήσεις push.
Οι ειδοποιήσεις push είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας με το κοινό σας. Γιατί οι ειδοποιήσεις προώθησης για κινητές εφαρμογές και σταθερούς υπολογιστές είναι τόσο ισχυρές; Ας εξετάσουμε τα οφέλη που μπορούν να φέρουν οι ειδοποιήσεις προώθησης web και mobile στην επιχείρησή σας.
Ενεργοποιήστε τη συμμετοχή του χρήστη
Οι ειδοποιήσεις push μπορούν να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες σε ορισμένα σημεία επαφής. Μπορούν να σας βοηθήσουν να στείλετε ενημερώσεις και υπενθυμίσεις σε πραγματικό χρόνο, ώστε το κοινό σας να ασχολείται τακτικά με την επωνυμία σας, ακόμη και αν δεν το γνωρίζουν. Με βάση μια έρευνα της Localytics (localytics.com), οι χρήστες το 2017 ήταν πρόθυμοι να λάβουν περισσότερες ειδοποιήσεις push από τους χρήστες το 2015 πριν την απενεργοποιήσουν. Αυτό σημαίνει ότι οι έμποροι έχουν καλύτερη ευκαιρία να επικοινωνούν με τους πελάτες μέσω ειδοποιήσεων push για κινητά και σταθερούς υπολογιστές σήμερα.
Οι push ειδοποιήσεις σάς επιτρέπουν να διατηρείτε επαφή με τους χρήστες σας με μη παρεμβατικό τρόπο παρέχοντας έγκαιρα μηνύματα και χρήσιμες και σχετικές πληροφορίες όπως περιγραφές ανταμοιβών και ειδικές προσφορές. Παρέχουν επίσης έναν πολύ καλό τρόπο να προσελκύονται χρήστες για νέες προσφορές ή δυνατότητες.
Επανασυνδέστε / διατηρήστε τους χρήστες
Πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα και websites έχουν πολλούς χρήστες που έχουν επισκευθεί την ιστοσελίδα ή eshop αντίστοιχα, αλλά δεν προέβησαν σε κάποια αγορά προϊόντος η υπηρεσίας. Οι ειδοποιήσεις push είναι ένας καλός τρόπος για να μετατρέψετε αυτούς τους ανενεργούς χρήστες σε ενεργούς χρήστες. Σύμφωνα με μια μελέτη του Urban Airship (urbanairship.com), η αποστολή ακόμα περισσότερων (υψηλής αξίας) ειδοποιήσεων ώθησης μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά επισκεψιμότητας και κατά συνέπεια αγοράς κατά 3 έως 10 φορές. Στην πραγματικότητα, το ποσοστό διατήρησης για χρήστες που επιλέγουν τις ειδοποιήσεις push είναι πολύ υψηλότερος κατά μέσο όρο. Μέσα από μηνύματα ειδοποίησης, μπορείτε να παρέχετε στους χρήστες σας προσεγμένες υπενθυμίσεις, εξατομικευμένες προσφορές και σύντομα νέα. Εάν οι push ειδοποιήσεις σας έχουν άμεση προσωπική αξία, είναι πολύ πιθανότερο να διατηρήσετε τους χρήστες μακροπρόθεσμα.
Αυξήστε τα ποσοστά μετατροπής με ειδοποιήσεις push
Τα έγκαιρα μηνύματα μάρκετινγκ είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπής, επειδή μπορούν να ειδοποιήσουν τους πελάτες ή να δημιουργήσουν μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης. Για παράδειγμα, η La Redoute (laredoute.com) αντιμετώπισε πρόβλημα με εγκαταλελειμμένα καροτσάκια. Οι χρήστες πρόσθεσαν στοιχεία στα καρότσια τους, αλλά άφησαν το κατάστημα πριν ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Για να διορθώσει αυτό το πρόβλημα και να ανακτήσει τους χαμένους πελάτες, η La Redoute ξεκίνησε μια εκστρατεία προειδοποίησης ώθησης, όπου οι χρήστες θα ειδοποιηθούν αν έφυγαν από το κατάστημα με ένα στοιχείο που βρίσκεται ακόμα στο καλάθι τους. Με τη βοήθεια των ειδοποιήσεων ώθησης, η εταιρεία αύξησε το ρυθμό μεταπήδησης ανά δευτερόλεπτο κατά δύο έως τρεις φορές σε σύγκριση με τις κλασικές διαφημίσεις για κινητά.
Με τις ειδοποιήσεις για κινητά και σταθερούς υπολογιστές, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τις άμεσες αγορές. Στείλτε στους χρήστες ενημερωτικά μηνύματα και ενημερώστε τους για ειδικές εκπτώσεις ή προσφορές περιορισμένου χρόνου στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Στοχεύστε τους σωστούς χρήστες
Οι εφαρμογές για κινητά μπορούν να ζητήσουν την άδεια ενός χρήστη για πρόσβαση στην τοποθεσία του. Αν το παραχωρήσουν, θα έχετε μια μεγάλη ευκαιρία να εξατομικεύσετε την εμπειρία του πελάτη με ειδοποιήσεις push για συγκεκριμένες τοποθεσίες. Μια εφαρμογή για κινητά μπορεί να αποστείλει προσφορές που ισχύουν για χρήστες σε μια συγκεκριμένη περιοχή με βάση τη ζώνη ώρας τους. Μπορείτε να στοχεύσετε χρήστες ανάλογα με τη χώρα, την πολιτεία ή την πόλη. Για παράδειγμα, το Waze (waze.com) κάνει μια καλή δουλειά υπενθυμίζοντας στους χρήστες του τις καταστάσεις της κυκλοφορίας που βρίσκονται κοντά και παρέχοντας ενημερώσεις για τα βενζινάδικα όπως η τιμή του φυσικού αερίου. Επιπλέον, μπορείτε να ειδοποιήσετε τους χρήστες για εκπτώσεις ή ειδικές προσφορές όταν βρίσκονται σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Η προώθηση μηνυμάτων με βάση την τοποθεσία ενός χρήστη μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε χρήστες με υψηλό βαθμό εξατομίκευσης και συνάφειας.
Μπορείτε επίσης να στείλετε ειδοποιήσεις push στους χρήστες με βάση τα ενδιαφέροντά τους. Όπως το Netflix (netflix.com), μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα της εφαρμογής και του κοινού για να προσεγγίσετε τους σωστούς χρήστες. Το Netflix στέλνει μηνύματα push σε χρήστες που μπορεί να ενδιαφέρονται για μια εκπομπή. Για παράδειγμα, ενδέχεται να λάβετε ειδοποίηση ότι ένα δράμα τρέχει πλέον, ενώ άλλοι άνθρωποι ειδοποιούνται ότι έχει ξεκινήσει μια νέα σεζόν Game of Thrones. Πρέπει να στοχεύσετε το σωστό κοινό.
Παρακολούθηση ενεργών μετρήσεων
Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα των ειδοποιήσεων ώθησης (push notifications) είναι ότι βοηθούν στην παρακολούθηση της συμπεριφοράς των χρηστών. Οι ειδοποιήσεις push παρέχουν σύνθετες αναλύσεις με στοιχεία σχετικά με την επισκεψιμοτητα, τη παραμονή, και την αφοσίωση. Με τις ειδοποιήσεις push, μπορείτε να λάβετε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών, συμπεριλαμβανομένων των χρόνων αλληλεπίδρασης και των ποσοστών κλικ-κλικ, για να δείτε ποια μηνύματα είναι πιο πιθανό να ανοίξουν. Με βάση τα δεδομένα συμπεριφοράς χρηστών, μπορείτε να ξεκινήσετε καμπάνιες που συνδέονται καλύτερα με τους χρήστες.
Βελτιώστε την αναγνωρισιμότητα του brand name σας με ειδοποιήσεις push
Η προειδοποίηση των πελατών σας με προσφορές της ‘τελευταίας στιγμής’, των κουπονιών και των ειδικών προσφορών είναι ένας ισχυρός τρόπος για να αποκτήσετε ένα επιπλέον σημείο επαφής στη διοχέτευση μάρκετινγκ. Οι ειδοποιήσεις push αποτελούν συμπληρωματικό κανάλι μάρκετινγκ, όπου μπορείτε να δώσετε επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την προστιθέμενη αξία στο εμπορικό σήμα σας. Επιπλέον, οι ειδοποιήσεις push για κινητά και σταθερούς υπολογιστές προσφέρουν ισχυρή αναγνώριση, επιτρέποντάς σας να χρησιμοποιείτε λογότυπα σε μηνύματα. Οι χρήστες είναι πιο πιθανό να θυμούνται τις έγκαιρες ειδοποιήσεις ώθησης, αυξάνοντας την ουσιώδη αξία για το εμπορικό σήμα σας.
Βελτιώστε τη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών σας με χρήσιμο περιεχόμενο
Οι ειδοποιήσεις push μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την εμπειρία των πελατών σας. Είναι λιγότερο παρεμβατικοί από άλλες μορφές εμπλοκής χρήστη και μπορούν να οδηγήσουν αποτελεσματικά την επισκεψιμότητα και να βοηθήσουν τους χρήστες παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες. Επιτρέπουν στους χρήστες σας να παρακολουθούν τις τελευταίες ενημερώσεις και προσφορές. Τα μηνύματα push είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να προσελκύσετε την προσοχή των χρηστών. Έτσι κάνετε τις ειδοποιήσεις σας πολύτιμες και ευαίσθητες στο χρόνο και κρατήστε ένα φιλικό και προσωπικό τόνο. Σύμφωνα με το Leanplum (leanplum.com) , τα εξατομικευμένα μηνύματα έχουν τέσσερις φορές μεγαλύτερο ποσοστό απόκρισης. Έτσι, όσο πιο σχετικές και προσωπικές οι ειδοποιήσεις σας, τόσο καλύτερα θα είναι τα αποτελέσματα που θα επιτύχετε.
Μειώστε το χρόνο ‘αναζήτησης’ του πελάτη
Οι υπηρεσίες ειδοποίησης Push μπορούν να τοποθετήσουν βαθιούς συνδέσμους (deep linking) σε μηνύματα ώθησης που κατευθύνουν τους χρήστες σε ένα συγκεκριμένο μέρος της ιστοσελίδας σας. Η χρήση βαθιών συνδέσεων αποτελεί έναν ασφαλή τρόπο εμπλοκής χρηστών με την web ή mobile εφαρμογή σας και με τη χρήση μιας ισχυρής κλήσης για δράση (call for action), προκαλεί την εκτέλεση των απαιτούμενων ενεργειών από τους χρήστες.
Συνοψίζοντας
Οι ειδοποιήσεις προώθησης μέσω κινητού τηλεφώνου και σταθερού υπολογιστή αποτελούν μια στρατηγική μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Η αποστολή ενημερωμένων μηνυμάτων για τα άτομα που έχουν ήδη ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας είναι μια καλή στρατηγική re-μάρκετινγκ. Μέσω προσεκτικού σχεδιασμού και εστίασης στους επιχειρηματικούς στόχους σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ειδοποιήσεις ώθησης -push notifications- για να αναπτύξετε και να διατηρήσετε τη βάση πελατών σας.