info@marioz.gr | 2310512806

Τα στάδια κατασκευής μιας ιστοσελίδας

MARIOZ.GR - Κατασκευή Ιστοσελίδων και Eshop > Νέα & Άρθρα  > Web Design  > Τα στάδια κατασκευής μιας ιστοσελίδας
Τα στάδια κατασκευής μιας ιστοσελίδας

Τα στάδια κατασκευής μιας ιστοσελίδας

Τα στάδια κατασκευής μιας ιστοσελίδας ακολουθούν μια σαφή διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης μίας ιστοσελίδας.

 

Ένας πελάτης που καταλαβαίνει τα στάδια κατασκευής μιας ιστοσελίδας θα εκτιμήσει τι συμβαίνει, θα είναι σαφές για το πότε η διαδικασία μπορεί εύκολα να αλλάξει κατεύθυνση και να επικοινωνήσει πιο εύκολα με τον προγραμματιστή και σχεδιαστή που το έχει αναλάβει.

 

Οι σχεδιαστές ιστοσελίδων συχνά σκέφτονται τη διαδικασία σχεδίασης ιστοσελίδων εστιάζοντας σε τεχνικά θέματα όπως τα καλώδια, ο κώδικας και η διαχείριση περιεχομένου. Αλλά ο σχεδιασμός δεν έχει να κάνει με το πώς ενσωματώνονουμε ταα κουμπιά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή τα κομψά γραφικά. Ο εξαιρετικός σχεδιασμός αφορά στην πραγματικότητα μια διαδικασία δημιουργίας ιστότοπου που ευθυγραμμίζεται με μια γενική στρατηγική.

 

Οι καλοσχεδιασμένες ιστοσελίδες προσφέρουν πολλά περισσότερα από απλή αισθητική. Προσελκύουν επισκέπτες και βοηθούν τους ανθρώπους να κατανοήσουν το προϊόν, την εταιρεία και την επωνυμία μέσω μιας ποικιλίας δεικτών, που περιλαμβάνουν γραφικά, κείμενο και αλληλεπιδράσεις. Αυτό σημαίνει ότι κάθε στοιχείο του ιστότοπού σας πρέπει να λειτουργεί προς έναν καθορισμένο στόχο.

 

Πώς όμως επιτυγχάνετε αυτή την αρμονική σύνθεση στοιχείων; Μέσα από μια ολιστική διαδικασία σχεδιασμού ιστοσελίδων που λαμβάνει υπόψη τόσο τη μορφή όσο και τη λειτουργία.

 

Στη MARIOZ.GR, τα στάδια κατασκευής μιας ιστοσελίδας απαιτούν τα παρακάτω:

Προσδιορισμός στόχου: Πού συνεργάζομαι με τον πελάτη για να προσδιορίσω ποιους στόχους πρέπει να εκπληρώσει ο νέος ιστότοπος. Δηλαδή ποιος είναι ο σκοπός του.

Ορισμός πεδίου εφαρμογής: Μόλις μάθουμε τους στόχους του ιστότοπου, μπορούμε να ορίσουμε το εύρος του έργου. Δηλαδή, ποιες ιστοσελίδες και χαρακτηριστικά απαιτεί ο ιστότοπος για την εκπλήρωση του στόχου και το χρονοδιάγραμμα για τη δημιουργία αυτών.

Δημιουργία χάρτη ιστοτόπου: Με το εύρος καλά καθορισμένο, μπορούμε να αρχίσουμε να ψάχνουμε στον χάρτη ιστότοπου, καθορίζοντας πώς θα αλληλεπιδρούν το περιεχόμενο και οι δυνατότητες που ορίσαμε στον ορισμό του εύρους.

Δημιουργία περιεχομένου: Τώρα που έχουμε στο μυαλό μας μια ευρύτερη εικόνα του ιστότοπου, μπορούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε περιεχόμενο για τις μεμονωμένες σελίδες, έχοντας πάντα κατά νου τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) για να διατηρήσουμε τις σελίδες εστιασμένες σε ένα μόνο θέμα. Είναι ζωτικής σημασίας να έχετε πραγματικό περιεχόμενο για να εργασθούμε για το επόμενα στάδια κατασκευής μιας ιστοσελίδας.

Οπτικά στοιχεία: Με την αρχιτεκτονική του ιστότοπου και κάποιο περιεχόμενο, μπορούμε να αρχίσουμε να εργαζόμαστε για την οπτική επωνυμία. Ανάλογα με τον πελάτη, αυτό μπορεί να είναι ήδη καλά καθορισμένο, αλλά μπορεί επίσης να ορίζετε το οπτικό στυλ από την αρχή. Εργαλεία όπως πλακάκια στυλ, πλάκες διάθεσης και κολάζ στοιχείων μπορούν να βοηθήσουν σε αυτή τη διαδικασία.

Δοκιμή: Μέχρι τώρα, έχετε όλες τις σελίδες σας και έχετε ορίσει πώς θα εμφανίζονται στον επισκέπτη του ιστότοπου, οπότε ήρθε η ώρα να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν άρτια. Συνδυάζουμε τη μη αυτόματη περιήγηση στον ιστότοπο σε μια ποικιλία συσκευών με αυτοματοποιημένα προγράμματα ανίχνευσης ιστότοπου για να εντοπίσουμε τα πάντα, από προβλήματα εμπειρίας χρήστη έως απλούς κατεστραμμένους συνδέσμους.

Εκκίνηση: Μόλις όλα λειτουργούν όμορφα, ήρθε η ώρα να σχεδιάσετε και να εκτελέσετε την εκκίνηση του ιστότοπού σας! Αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει τον προγραμματισμό τόσο του χρόνου κυκλοφορίας όσο και των στρατηγικών επικοινωνίας & marketing — δηλαδή, πότε θα ξεκινήσετε και πώς θα ενημερώσετε τον κόσμο;

 

Σας παραθέτουμε το παρακάτω σχεδιάγραμα για την κατανόηση του γεγονότος ότι η κατασκευή μια ιστοσελίδας δεν είναι ‘πάτημα ενός κουμπιού’ .. όπως μερικοί πιστεύουν!

Τα στάδια κατασκευής μιας ιστοσελίδας