Δυναμικές διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ: Το μέλλον του επαναληπτικού μάρκετινγκ στη Google
Οι τελευταίες μετρήσεις δείχνουν ότι μόνο το 4% των επισκεπτών του ηλεκτρονικού σας καταστήματος καταλήγει σε μια αγορά. Αυτό σας δημιουργεί ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα: Πώς θα μετατρέψετε το 96% που έφυγε χωρίς αγορά; Επαναστοχοποίηση. Το Retargeting είναι ένας στρατηγικός τρόπος για να υπενθυμίζει στους αγοραστές το αρχικό τους ενδιαφέρον και να τους φέρει πίσω για να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά.
Ένας αγοραστής, ας τον ονομάσουμε Μάριο, περιηγείται σε προϊόντα στον ιστότοπό σας από το φορητό υπολογιστή του. Βλέπει πολλά αντικείμενα, αλλά φεύγει χωρίς να βάλει τίποτα στο καλάθι. Λίγες μέρες αργότερα, ο Μάριος βρίσκεται στην κινητή συσκευή του και βλέπει μια διαφήμιση για ένα προϊόν που είδε, καθώς και κάποια άλλα σχετικά αντικείμενα που δεν είχε δει πριν. Με αυτό το τρόπο πραγματοποιείται ”υπενθύμιση” της επωνυμία σας, που ενδιαφέρεται για τη διαφήμιση και επιστρέφει για να πραγματοποιήσει μια αγορά. Αυτό είναι επαναστόχευση στη πράξη.
Στη basic επαναστόχευση εμφανίζουμε διαφημίσεις κατά τη διαδρομή αγοράς, εμφανίζοντας τις διαφημίσεις για τα προϊόντα που προβλήθηκαν πρόσφατα. Στην advanced επαναπροσδιορισμού προχωρούme αρκετά βήματα παραπέρα:
Ο στατικός επαναπροσδιορισμός περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας ομάδας διαφημίσεων που θα προβάλλονται ανάλογα με τις σελίδες του ιστότοπού σας που επισκέφτηκε κάποιος.
Ας πούμε ότι έχετε αναπτύξει μια καμπάνια μάρκετινγκ γύρω από ένα eBook. Δημιουργείτε τέσσερις διαφημίσεις που κατευθύνουν τους χρήστες στο eBook. Ο καθένας ενεργοποιείται όταν ένας επισκέπτης περιηγείται σε μια συγκεκριμένη σελίδα προϊόντος ή άρθρο στον ιστότοπό σας. Μία διαφήμιση μπορεί να στοχεύει άτομα που εξέτασαν το προϊόν, ενώ μια άλλη μπορεί να απευθύνεται σε όσους διαβάζουν άρθρα σχετικά με ένα θέμα παρόμοιο με αυτό του eBook σας.
Ο στατικός επαναπροσδιορισμός είναι το καλύτερο για εταιρείες B2B Είναι επίσης μια καλή στρατηγική για το πότε θέλετε να στοχεύσετε έναν συγκεκριμένο τύπο κοινού, αλλά όχι ένα συγκεκριμένο άτομο, ή όταν θέλετε να προωθήσετε μόνο ένα συγκεκριμένο προϊόν ή προσφορά.
Ο δυναμικός επαναπροσδιορισμός δημιουργεί προσαρμοσμένες διαφημίσεις για κάθε αγοραστή. Απαιτεί πιο εξελιγμένη τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένης της AI (artificial inteligence), για την ανάλυση των συμπεριφορών των αγοραστών, την προσαρμογή της διαφήμισης με βάση τις μεμονωμένες προτιμήσεις και τον προσδιορισμό του πότε πρέπει να προβάλλεται η διαφήμιση για τη μεγιστοποίηση της πιθανότητας μετατροπής.
Εάν βρίσκεστε στην επιχείρηση εμπορίου B2C και διαθέτετε έναν μεγάλο κατάλογο προϊόντων και μια μεγάλη πελατειακή βάση, η δυναμική επαναστόχευση είναι για εσάς. Οι μεταβλητές που εμπλέκονται σε μια επιτυχημένη διαφήμιση στοχοθέτησης είναι πάρα πολύ μεγάλες για να γίνουν χειροκίνητα και η απόδοση επένδυσης εξατομικευμένων διαφημίσεων είναι πολύ μεγάλη. Στην πραγματικότητα, το 88% των εμπόρων στις ΗΠΑ ανέφεραν ότι παρατηρήθηκαν μετρήσιμες βελτιώσεις λόγω εξατομίκευσης – με περισσότερους από τους μισούς να αναφέρουν αύξηση άνω του 10%.
Η συνεργασία μας δεν τελειώνει μόλις παραδώσουμε την ιστοσελίδα σας. Παραμένουμε δίπλα σας, παρέχοντας εκπαίδευση και άμεση τεχνική υποστήριξη σε οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπίσετε. Δεν ασχολούμαστε αποκλειστικά με τη κατασκευή ιστοσελίδων. Παρέχουμε μία πλήρη γκάμα interactive marketing λύσεων για οτιδήποτε μπορεί να χρειαστεί η παρουσία στα στο internet. Σας ενημερώνουμε διαρκώς σχετικά με νέες δυνατότητες και σας προτείνουμε τον καταλληλότερο τρόπο προώθησης της ιστοσελίδας σας (Διαφήμιση Google, SEO Optimization, Social Media Marketing κ.α.), ώστε η επένδυση σας να αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερη αξία.
Ανταγωνισμός! Πρώτη μας προτεραιότητα η έρευνα του κλάδου και του είδους της επιχείρησης σας. Μελετούμε προσεκτικά τον ανταγωνισμό που υπάρχει στο χώρο σας, το ύφος στο οποίο κυμαίνονται οι αντίστοιχες ιστοσελίδες. Συγκεντρώνουμε όλα τα στατιστικά στοιχεία και ξεκινάμε τη ανάπτυξη & υλοποίηση.
Mε οδηγό πάντα τις ανάγκες σας, δημιουργούμε ιστοσελίδες με Custom Design! Παντρεύουμε την καλαισθησία με τις καινοτόμες τεχνολογίες δημιουργώντας ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα. Αντιμετωπίζουμε κάθε έργο ξεχωριστά με προσοχή στις λεπτομέρειες, πετυχαίνοντας τους επιχειρηματικούς στόχους των πελατών μας.
Η ιστοσελίδα θα σας θα δημοσιευτεί/παρουσιαστεί στο ευρύ κοινό εφόσον έχετε μείνει απόλυτα ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα και αφού έχουμε προβεί σε όλες τις δοκιμές για τη σίγουρη και απροβλημάτιστη λειτουργία όλων των εργαλείων που διαθέτει.
Οι τρόποι για να πετύχετε την ιδανική προώθηση της ιστοσελίδας που διαθέτετε, δεν είναι ένα επτασφράγιστο μυστικό! Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι όλοι γνωρίζουν να τους εφαρμόζουν! Οι ευχαριστημένοι πελάτες της MARIOZ.GR αποδεικνύουν ότι είμαστε από αυτούς… που γνωρίζουν άριστα την προώθηση ιστοσελίδων, εφαρμόζοντας όλες τις σύγχρονες μεθόδους για την βελτιστοποίηση της!
ΔΩΡΕΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ. ΚΑΛΕΣΤΕ ΤΩΡΑ!