Ποια είναι η διαφορά μεταξύ στατικής και δυναμικής επαναστόχευσης;
Ο στατικός επαναπροσδιορισμός περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας ομάδας διαφημίσεων που θα προβάλλονται ανάλογα με τις σελίδες του ιστότοπού σας που επισκέφτηκε κάποιος.
Ας πούμε ότι έχετε αναπτύξει μια καμπάνια μάρκετινγκ γύρω από ένα eBook. Δημιουργείτε τέσσερις διαφημίσεις που κατευθύνουν τους χρήστες στο eBook. Ο καθένας ενεργοποιείται όταν ένας επισκέπτης περιηγείται σε μια συγκεκριμένη σελίδα προϊόντος ή άρθρο στον ιστότοπό σας. Μία διαφήμιση μπορεί να στοχεύει άτομα που εξέτασαν το προϊόν, ενώ μια άλλη μπορεί να απευθύνεται σε όσους διαβάζουν άρθρα σχετικά με ένα θέμα παρόμοιο με αυτό του eBook σας.
Ο στατικός επαναπροσδιορισμός είναι το καλύτερο για εταιρείες B2B Είναι επίσης μια καλή στρατηγική για το πότε θέλετε να στοχεύσετε έναν συγκεκριμένο τύπο κοινού, αλλά όχι ένα συγκεκριμένο άτομο, ή όταν θέλετε να προωθήσετε μόνο ένα συγκεκριμένο προϊόν ή προσφορά.
Ο δυναμικός επαναπροσδιορισμός δημιουργεί προσαρμοσμένες διαφημίσεις για κάθε αγοραστή. Απαιτεί πιο εξελιγμένη τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένης της AI (artificial inteligence), για την ανάλυση των συμπεριφορών των αγοραστών, την προσαρμογή της διαφήμισης με βάση τις μεμονωμένες προτιμήσεις και τον προσδιορισμό του πότε πρέπει να προβάλλεται η διαφήμιση για τη μεγιστοποίηση της πιθανότητας μετατροπής.
Εάν βρίσκεστε στην επιχείρηση εμπορίου B2C και διαθέτετε έναν μεγάλο κατάλογο προϊόντων και μια μεγάλη πελατειακή βάση, η δυναμική επαναστόχευση είναι για εσάς. Οι μεταβλητές που εμπλέκονται σε μια επιτυχημένη διαφήμιση στοχοθέτησης είναι πάρα πολύ μεγάλες για να γίνουν χειροκίνητα και η απόδοση επένδυσης εξατομικευμένων διαφημίσεων είναι πολύ μεγάλη. Στην πραγματικότητα, το 88% των εμπόρων στις ΗΠΑ ανέφεραν ότι παρατηρήθηκαν μετρήσιμες βελτιώσεις λόγω εξατομίκευσης – με περισσότερους από τους μισούς να αναφέρουν αύξηση άνω του 10%.