info@marioz.gr | 2310512806

TikTok vs. YouTube Ποιό είναι καλύτερο;

MARIOZ.GR - Κατασκευή Ιστοσελίδων και Eshop > Νέα & Άρθρα  > Digital Marketing  > TikTok vs. YouTube Ποιό είναι καλύτερο;
TikTok vs. YouTube Ποιό είναι καλύτερο;

TikTok vs. YouTube Ποιό είναι καλύτερο;

Το TikTok και το Youtube είναι δύο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινής χρήσης βίντεο. Αλλά ποιο είναι καλύτερο για τους εμπόρους περιεχομένου TikTok vs. YouTube και πρέπει πραγματικά να προτιμάτε το ένα έναντι του άλλου;

 

Ο τίτλος του παρόντος άρθρου TikTok vs. YouTube είναι μια από τις πιο συχνές ερωτήσεις που μας κάνουν οι επιχειρήσεις όταν επεκτείνουν την παρουσία τους στην -επί πληρωμή- online διαφήμιση ή προβολή.

 

Πού να ξοδέψω τα χρήματα της διαφήμισής μου; Στο TikTok ή στο YouTube;

Μια άλλη έκδοση αυτής της ερώτησης είναι: Ποιά είναι η καλύτερη, Διαφημίσεις στο TikTok ή στο YouTube;

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει «καλύτερο» όταν συγκρίνουμε αυτά τα δύο: TikTok vs. YouTube, γιατί κάνουν τα πράγματα πολύ διαφορετικά και παρέχουν διαφορετικό αποτέλεσμα.

Το 2022, το 86% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν το βίντεο ως εργαλείο μάρκετινγκ. Tiktok & YouTube

 

Εκτός από την άνοδο του TikTok, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, περισσότεροι έμποροι δημιουργούν βίντεο και το 46% των επαγγελματιών μάρκετινγκ και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα βίντεο ήταν πιο εύκολο να αναπτυχθούν ”εντός των τοιχών” λόγω της καραντίνας.

 

Ως υπεύθυνος μάρκετινγκ περιεχομένου, θα αναρωτηθείτε;

 

Και τι γίνεται με το πιο «παραδοσιακό» YouTube;

 

Σε όλο τον κόσμο, το YouTube είναι μέρος των 3 κορυφαίων δικτύων κοινωνικής δικτύωσης. Το TikTok δεν είναι ακόμα, αν και ανεβαίνει σταθερά στις τάξεις στο Νο. 5.

 

Ακριβώς επειδή το TikTok είναι το ‘newest kid on the block’ δεν σημαίνει ότι πρέπει να διαθέσετε όλους τους προϋπολογισμούς βίντεο σε αυτό.

 

Η επιλογή μεταξύ των δύο απαιτεί προσεκτική ανάλυση και σκέψη. Πρέπει να λάβετε υπόψη τον τύπο περιεχομένου, το κοινό-στόχο, τα ποσοστά αφοσίωσης και τις δαπάνες μάρκετινγκ με επιρροές.

 

Λοιπόν, ποιά από αυτές τις δύο πλατφόρμες βίντεο θα έχει το καλύτερο αποτέλεσμα για την επιχείρησή σας;

Τι είναι το TikTok;

 

Όταν η κινεζική εταιρεία τεχνολογίας ByteDance εξαγόρασε το Musical.ly το 2017, η τεχνολογία της ενσωματώθηκε. Έτσι, γεννήθηκε το TikTok.

 

Το TikTok (τοπικά ονομάζεται Douyin) είναι μια φιλική προς τον χρήστη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και δημοσιεύουν βίντεο σύντομης μορφής.

 

Με ένα δωρεάν πρόγραμμα επεξεργασίας βίντεο εντός της εφαρμογής, ο καθένας μπορεί να προσθέσει φίλτρα, αυτοκόλλητα και μετατροπή κειμένου σε ομιλία (text2speech) σε ένα βίντεο διάρκειας 15 δευτερολέπτων.

 

Το TikTok έχει σήμερα πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες μηνιαίως, καθιστώντας το την εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις παγκοσμίως το 2021.

Τι είναι το YouTube;

 

Με περισσότερους από 2,1 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, η πλατφόρμα κοινής χρήσης βίντεο υπάρχει για πολύ καιρό. Το YouTube που κυκλοφόρησε το 2005 ήταν ο βασικός πυλώνας για την κοινή χρήση περιεχομένου βίντεο.

 

Τρεις πρώην υπάλληλοι της PayPal ίδρυσαν το YouTube ως έναν τρόπο για να διασκεδάσουν οι άνθρωποι μοιράζοντας τα βίντεο του σπιτιού τους. (Θυμάστε τα πρώτα viral βίντεο του YouTube;)

 

Σε σύγκριση με το TikTok, τα βίντεο στο YouTube είναι πολύ μεγαλύτερα.

TikTok vs. YouTube Ποιό είναι καλύτερο;

Παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την επιλογή μεταξύ TikTok και YouTube

 

TikTok YouTube
Audience (U.S.) 50% between ages 18 and 24, 17.7% between ages 12 and 17 95% between ages 18 and 29
Average Content Length 15 to 60 seconds 11.7 minutes
Average Time Spent Per Day 45.8 minutes a day 45.6 minutes a day
Traffic (Organic) 318.2 million 646 billion
Traffic (Paid) 643,600 65.1 million
Successful Niches
  • Dance
  • Comedy
  • Smaller/specialized creators
  • Product must-haves
  • Breakdowns of news stories
  • Makeup and fashion hacks with trendy sound clips
  • Storytime (first person POV)
  • Evergreen content
  • Lifehack and DIY videos
  • How-tos
  • Gaming, people, and blogs
  • Music and entertainment
  • Sporting Events
Cost For Business Accounts $o – free account $o – free account

Κοινό για το TikTok vs YouTube

 

Το TikTok έχει νεότερο κοινό στις ΗΠΑ

 

Εάν κάνετε μάρκετινγκ σε εφήβους, γνωστό και ως Gen Z (και κατ’ επέκταση, Generation Alpha που θα γίνουν έφηβοι το επόμενο έτος), το TikTok είναι ένα ισχυρό στοίχημα.

 

Από τον Απρίλιο του 2022:

Σχεδόν οι μισοί χρήστες TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες ήταν μεταξύ 18 και 34 ετών, αποτελώντας τη μεγαλύτερη δημογραφική ομάδα για την πλατφόρμα. Οι χρήστες TikTok ηλικίας μεταξύ 12 και 17 ετών αποτελούσαν περίπου το 17,7% της δημοφιλούς βάσης χρηστών εφαρμογών βίντεο κοινωνικής δικτύωσης στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ το 2,5% των χρηστών TikTok στη χώρα ήταν 11 ετών ή νεότεροι.

Αυτό σημαίνει ότι το TikTok είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στο Gen Z, ενώ όλο και περισσότεροι ενήλικες γίνονται σταθερά και χρήστες εφαρμογών.

 

Λάβετε υπόψη ότι μικρότερα παιδιά ηλικίας 12 ετών και άνω μπορούν να έχουν πρόσβαση στο TikTok (η εφαρμογή απαιτεί τουλάχιστον 12 ετών για να αποκτήσει προφίλ).

TikTok vs. YouTube Ποιό είναι καλύτερο;

Το Gen Z και οι Millennials είναι πιο πιθανό να εμπιστεύονται τους YouTubers

Εάν προσπαθείτε να προσεγγίσετε τους Millennials (ενώ έχετε κατά νου το παλαιότερο Gen Z) και να θεωρηθείτε πιο έγκυροι, το YouTube θα μπορούσε να είναι ένα πιο ασφαλές στοίχημα.

 

Σύμφωνα με την Pew Research:

Το 2021, το 95% των ενηλίκων στις Η.Π.Α. μεταξύ 18 και 29 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube (η δημογραφική ηλικία με το υψηλότερο ποσοστό) ενώ μόνο το 49% των ενηλίκων στις ΗΠΑ που είναι 65+ ετών ανέφεραν ότι το χρησιμοποιούν.

Σύμφωνα με την Αναφορά Πολιτισμού και Τάσεων του YouTube 2022, το 83% του Gen Z παρακολουθεί χαλαρωτικό περιεχόμενο στο YouTube για να τους βοηθήσει να χαλαρώσουν.

 

Τέλος, σε έρευνα του Ypulse, οι YouTubers ήταν τα πιο αξιόπιστα δημόσια πρόσωπα (31%) μεταξύ των ερωτηθέντων, ξεπερνώντας το TikTokers κατά 12%.

TikTok vs YouTube: Μορφή και μήκος περιεχομένου

Διατηρήστε το short ‘n Sweet στο TikTok

Το TikTok έχει μέγιστη διάρκεια τριών λεπτών. Το TikTok συνιστά βέλτιστα 21 έως 34 δευτερόλεπτα για να κρατήσει το ενδιαφέρον των θεατών, αλλά ο μέσος όρος των βίντεο διαρκούν 15-60 δευτερόλεπτα.

 

Αν και αφήνει ελάχιστο χώρο για ολοκληρωμένα επεξηγηματικά βίντεο, μπορείτε να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο εν κινήσει και να το μετατρέψετε σε μη χρονολογική σειρά.

 

Το TikTok προτιμά βίντεο σύντομης μορφής με λόγο διαστάσεων 9:16. είναι κάθετα βελτιστοποιημένο για κινητές συσκευές.

 

Η πλατφόρμα διαθέτει επίσης TikTok LIVE, μια δυνατότητα για τους δημιουργούς να συνδέονται σε πραγματικό χρόνο με το κοινό τους (σκεφτείτε ερωτήσεις και απαντήσεις ή εμπειρίες συναυλιών).

Αφήστε τα βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας στο YouTube

 

Οι επαληθευμένοι λογαριασμοί στο YouTube μπορούν να εκτελούν έως και δύο ώρες βίντεο, ενώ οι μη επαληθευμένοι λογαριασμοί μπορούν να ανεβάσουν μόνο 15 λεπτά. Η μέση διάρκεια για βίντεο είναι 11,7 λεπτά.

 

Ενώ τα βίντεο του YouTube είναι δημοφιλή σε κινητές συσκευές (το 49,3% παρακολουθεί στο κινητό YouTube), ο αριθμός αναμένεται να μειωθεί καθώς το YouTube συνεχίζει να είναι διαθέσιμο σε επιτραπέζιους και τηλεοπτικές συσκευές.

 

Λάβετε υπόψη σας μια αναλογία διαστάσεων 16:9, καθώς οι εφαρμογές YouTube γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς με έξυπνες τηλεοράσεις, κονσόλες παιχνιδιών και άλλα gadget.

 

Το YouTube κυκλοφόρησε τη λειτουργία ζωντανής ροής για δημιουργούς το 2011.

 

Η πλατφόρμα είναι διάσημη για τις ζωντανές ροές gaming, το Superbowl, τους Ολυμπιακούς Αγώνες και πολλά άλλα.

 

Επιπλέον, οι χρήστες του YouTube μπορούν να επιμελούνται λίστες αναπαραγωγής περιεχομένου, επιτρέποντας στους θεατές να απολαμβάνουν ροή μουσικής και σχετικό περιεχόμενο για ώρες με μια επιλογή αυτόματης αναπαραγωγής.

 

Σημείωση: Ο μέσος χρόνος ανά ημέρα και για τα δύο κανάλια είναι περίπου 45 λεπτά, με το TikTok να κερδίζει μια τρίχα στα 45,8 λεπτά σε σύγκριση με τα 45,6 λεπτά του YouTube.

Σύγκριση αλγόριθμων:  TikTok vs YouTube

 

Υπάρχει περιεχόμενο που λειτουργεί καλά και στις δύο πλατφόρμες (εξετάστε τις κριτικές προϊόντων και τα βίντεο αντιδράσεων).

 

Ωστόσο, εδώ είναι οι τύποι περιεχομένου για τους οποίους κάθε κανάλι είναι περισσότερο γνωστό.

 

Για να εμβαθύνετε στον ισχυρό αλγόριθμο αναζήτησης του TikTok ή στον τρόπο με τον οποίο άλλαξαν πρόσφατα τα αποτελέσματα αναζήτησης του YouTube, συνιστούμε να τα διαβάσετε περαιτέρω στους συνδέσμους που παρέχονται.

 

TikTok: Κόλπα που έχουν Success

 

Το bytesize content δεν ήταν ποτέ πιο εύπεπτο, με τους δημιουργούς να χρησιμοποιούν το TikTok για να διαδώσουν απλό περιεχόμενο σε memes, εκπαιδευτικό περιεχόμενο, lip synch και χορευτικά βίντεο.

 

Αυτά (τα κόλπα/τρυκ) περιλαμβάνουν συχνά εξειδικευμένες σειρές περιεχομένου, όπως Random Amazon Finds That Just Slap, πράγματα που μόλις ανακάλυψα στα 30 μου ή επαγγελματίες που συνδέονται με ένα συγκεκριμένο hashtag με περιεχόμενο συνήθως αφιερωμένο σε μια ειδικότητα. (Σημείωση: Αυτό θα μπορούσε να είναι μια ευκαιρία για τον κλάδο ή τη θέση της επιχείρησής σας.)

 

Μικρές και μεγάλες επωνυμίες μπορούν να συνεργαστούν με παράγοντες επιρροής για να δημιουργήσουν απλό, ελκυστικό, δυνητικά viral περιεχόμενο. Πχ: Δείτε πώς εξαντλήθηκε το Black Honey Lipstick της Clinique λόγω των βίντεο του TikTok που διαδίδουν την ευαισθητοποίηση.

 

Το περιεχόμενο του TikTok Creator τείνει να είναι σχετικό και αυθεντικό. μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο TikTok Insights για να δείτε τι λειτουργεί για κάθε γενιά σε κάποιο κλάδο.

 

Κόλπα που έχουν Success στο YouTube

 

Το δημοφιλές περιεχόμενο στο YouTube περιλαμβάνει βίντεο με οδηγίες, κριτικές προϊόντων, μουσικά βίντεο, κωμικά σκετς και πολλά άλλα.

 

Η επωνυμία σας μπορεί να επωφεληθεί από τη συνεργασία με YouTubers (τα πιο αξιόπιστα στοιχεία, σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα). Για παράδειγμα, το NordVPN έχει συχνά συμφωνίες χορηγίας με reviewers τεχνολογικών gadget, όπως το Techmoan.

 

Το YouTube μπορεί να είναι καλύτερο για προϊόντα που δεν είναι τόσο εύκολο να επιδειχθούν σε σύντομες μορφές. Επιπλέον, τα  video του YouTube τείνουν να έχουν πιο σοβαρό τόνο.

TikTok Ad Formats

 

Για τις μορφές διαφημίσεων TikTok, έχετε τις ακόλουθες επιλογές (δείτε Διαφημίσεις TikTok για αρχάριους: Πλήρης οδηγός και βήματα για την επιτυχία για να μάθετε πώς να τις χρησιμοποιείτε).

  • TopView: Μια μορφή βίντεο 60 δευτερολέπτων που τραβά την προσοχή, χωρίς περισπασμούς.
  • Διαφημίσεις In-Feed: Ένας τύπος διαφήμισης με έμπνευση εγγενών στοιχείων που θα ενσωματωθεί απρόσκοπτα στη σελίδα “Για εσάς” ενός θεατή.
  • Πρόκληση επώνυμων Hashtag: Ένα UGC (περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες) που χρησιμοποιεί την καμπάνια hashtag της επωνυμίας σας.
  • Επώνυμα εφέ: Επώνυμα αυτοκόλλητα, φίλτρα ή ειδικά εφέ.

 

YouTube Ad Formats

 

Για βίντεο που διαθέτουν λειτουργίες δημιουργίας εσόδων από διαφημίσεις, αυτές είναι οι ακόλουθες μορφές διαφημίσεων βίντεο που είναι διαθέσιμες για επαγγελματικούς λογαριασμούς YouTube.

  • Διαφημίσεις βίντεο με δυνατότητα παράβλεψης: Μια διαφήμιση βίντεο με δυνατότητα παράβλεψης από τους θεατές μετά από πέντε δευτερόλεπτα.
  • Διαφημίσεις βίντεο χωρίς δυνατότητα παράβλεψης: Αυτές οι διαφημίσεις δεν επιτρέπουν στους θεατές να παραβλέψουν αυτό το τυπικά βίντεο διάρκειας 15-20 δευτερολέπτων.
  • Διαφημίσεις bumper: Διάρκεια έως και έξι δευτερόλεπτα, αυτές οι διαφημίσεις πρέπει να παρακολουθούνται πριν από την προβολή ενός βίντεο.
  • Διαφημίσεις επικάλυψης: Προβάλλονται μόνο σε επιτραπέζιους υπολογιστές, αυτές οι διαφημίσεις καταλαμβάνουν το χαμηλότερο 20% της οθόνης ενός βίντεο.

 

Η δημιουργία επαγγελματικών λογαριασμών είναι δωρεάν και στις δύο πλατφόρμες. Λάβετε υπόψη ότι το TikTok έχει ελάχιστη δαπάνη 50 $ για διαφημίσεις, ενώ το YouTube Ads προσφέρει 100 $ σε δωρεάν πιστώσεις όταν ξοδεύετε 50 $ σε διαφημίσεις βίντεο.

Συμπέρασμα

 

Θα έπρεπε να προτιμάτε το ένα έναντι του άλλου;

 

Εν κατακλείδι, το TikTok.com έχει 318,2 εκατομμύρια οργανική επισκεψιμότητα και το YouTube.com έχει 646 δισεκατομμύρια.

 

Από διαφημίσεις, η επισκεψιμότητα του TikTok είναι 643.600, ενώ το YouTube φτάνει τα 65,1 εκατομμύρια.

 

Το YouTube και το TikTok είναι εδώ για να μείνουν, και ενώ η επισκεψιμότητα του YouTube φαίνεται μεγαλύτερη, η γρήγορη άνοδος του TikTok στην κορυφή είναι κάτι που πρέπει να προσέξετε.

 

Συνήθως, και τα δύο είναι ιδανικά για εμπόρους που επενδύουν στο video marketing. Το 87% των επαγγελματιών μάρκετινγκ λένε ότι το βίντεο τους βοήθησε να αυξήσουν την επισκεψιμότητά τους και το 82% τους βοήθησε να αυξήσουν το χρόνο παραμονής.

 

Η απάντηση στα ερωτήματα που θέσαμε στην αρχή του άρθρου μας εξαρτάται από την επωνυμία σας και τον τύπο περιεχομένου για το οποίο διαθέτετε τους πόρους, τον κύκλο αγοράς των πελατών, τους στόχους σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον προϋπολογισμό σας.

 

Όταν όλα τα παραπάνω τα χρησιμοποιήσετε με σύνεση και στρατηγική, όποιο από τα δύο TikTok ή YouTube και αν επιλέξετε, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα βοηθήσει την επιχείρησή σας μακροπρόθεσμα!

Θα θέλατε να απολαύσετε τα οφέλη των διαφημίσεων TikTok & YouTube για την επιχείρησή σας;

Τότε, το μόνο που πρέπει να κάνετε εσείς είναι να
επικοινωνήσετε μαζί μας! Όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουμε εμείς!

6945.049785

Sharing is Caring!