info@marioz.gr | 2310512806

Τα πλεονεκτήματα των πολλαπλών domain names

MARIOZ.GR - Κατασκευή Ιστοσελίδων και Eshop > Νέα & Άρθρα  > Digital Marketing  > Τα πλεονεκτήματα των πολλαπλών domain names
Τα πλεονεκτήματα των πολλαπλών domain names

Τα πλεονεκτήματα των πολλαπλών domain names

Η επιχείρησή σας χρειάζεται ένα domain name ώστε να κατοχυρωθεί στο διαδικτυακό σύμπαν. Aυτό το ξέρετε ήδη. Γνωρίζετε όμως ότι το domain μπορεί να είναι πολλά παραπάνω από μια διεύθυνση ιστοσελίδας; Γνωρίζετε τα πλεονεκτήματα των πολλαπλών domain names;

 

Ένας καλός επιχειρηματίας γνωρίζει ότι κάθε πτυχή μιας επιχείρησης είναι εργαλείο branding, επομένως ακόμα ακόμη ένα εργαλείο είναι και το domain name. Συνεπώς πρέπει να ενημερωθεί για τα πλεονεκτήματα των πολλαπλών domain names.

 

Πολλές επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους με ένα και μοναδικό domain. Ωστόσο, τα πλεονεκτήματα των πολλαπλών domain names για τις διάφορες πτυχές δραστηριότητας της επιχείρησής σας συμβάλλουν εξαιρετικά στη συνολική στρατηγική marketing που σχεδιάζετε. Τα πολλαπλά domains προσφέρουν εξαιρετικές ευκαιρίες ώστε να στοχεύσετε τους πελάτες σας σε διαφορετικά επίπεδα, δημιουργώντας ένα αξιομνημόνευτο brand.

 

Το domain name είναι από τα πιο ευπροσάρμοστα εργαλεία marketing που υπάρχουν! Ανάλογα με το τι καμπάνια τρέχετε, έχετε τη δυνατότητα να προσαρμόσετε και την προσέγγισή σας. Για παράδειγμα, εάν το budget σας είναι περιορισμένο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα domain name απλά για να αναδείξετε μια σελίδα στο site σας. Εάν όμως θέλετε να κάνετε τη διαφορά, μπορείτε να δημιουργήσετε μια συγκεκριμένη καμπάνια με διαφορετικό landing page ή και να δημιουργήσετε ακόμη και νέο, διαφορετικό micro-site.

Η Amazon έκανε αυτό ακριβώς με το Kindle -το domain www.kindle.store σε στέλνει πίσω στο κεντρικό site της Amazon, στη σελίδα του προϊόντος.

Ας δούμε μερικούς τρόπους ακόμη που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε domain names για να εμπλουτίσετε τη στρατηγική marketing σας:

 

Σας βοηθoύν να δημιουργήσετε εξαιρετικά στοχευμένες καμπάνιες:

 

Το να δώσετε στην ιδέα της καμπάνιας σας μια ξεχωριστή ταυτότητα στο διαδίκτυο, σας βοηθάει να εμπλέξετε το κοινό σας καλύτερα. Ένα event, ένα giveaway, μια έκθεση, ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, ακόμη και μια διαφήμιση: όλα είναι καλά παραδείγματα για το πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από ένα ξεχωριστό domain name που στέλνει τους χρήστες σε ένα διαφορετικό landing page.

 

Για παράδειγμα, αν σκοπεύετε να λανσάρετε μια καινούρια κρέμα νυκτός μπορείς να έχετε ένα domain όπως www.[creamname].online. Το microsite σας μπορεί να συμπεριλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με την καμπάνια λανσαρίσματος ή να δίνει ένα αποκλειστικό giveaway στους χρήστες που θα δηλώσουν συμμετοχή.

 

Αυτή η προσέγγιση έχει διάφορα πλεονεκτήματα. Σας επιτρέπει να:

  • Δοκιμάσεις δημιουργικές ιδέες
  • Σχεδιάσετε συγκεκριμένο περιεχόμενο για στοχευμένο κοινό
  • Δοκιμάσετε διαφορετικά είδη μηνύματος που ξεχωρίζουν από το βασικό ύφος
  • Υπολογίσεις τα αποτελέσματα της καμπάνιας με ευκολία
Τα πλεονεκτήματα των πολλαπλών domain names

Συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες αποκτούν τη δική τους ταυτότητα!

 

Συχνά, έχει νόημα να δώσετε στα «δυνατά» σου προϊόντα ή υπηρεσίες το δικό τους ξεχωριστό domain name. Αυτή η διεύθυνση μπορεί να παραπέμπει τους χρήστες σε ένα microsite μόνο για το προϊόν αυτό ή να ξαναγυρίζει το χρήστη στη σελίδα του προϊόντος στο κεντρικό site. Η Amazon έκανε αυτό ακριβώς με το Kindle -το domain www.kindle.store σε στέλνει πίσω στο κεντρικό site της Amazon, στη σελίδα του προϊόντος.

 

Μπορείς να κάνεις κι εσύ το ίδιο.
Για παράδειγμα, αν δραστηριοποιείστε στον μεσιτικό κλάδο και θέλετε να προωθήσετε μια συγκεκριμένη premium ιδιοκτησία, μπορείτε να κατοχυρώσετε ένα domain με το όνομα του δρόμου όπου βρίσκεται, www.[streetname].space, στέλνοντας τους χρήστες σε μια σελίδα με πληροφορίες, video και φωτογραφίες σχετικά με την ιδιοκτησία αυτή.

 

Τα πλεονεκτήματα πλεονεκτήματα των πολλαπλών domain names σας επιτρέπουν να είστε πιο δημιουργικός

 

Όσοι ασχολούνται με την προώθηση και το marketing, συχνά νιώθουν ότι υπάρχει κορεσμός στον τομέα τους. Μέσα στο πρόβλημα όμως κρύβεται και η ευκαιρία – έχεις πολλές επιλογές όταν δημιουργείς ένα domain name που δίνει ώθηση στο σύνολο των προωθητικών σου ενεργειών. Ειδικά όταν σχεδιάζεις μια ιστοσελίδα που μένει στο μυαλό του χρήστη ως κάτι αξιομνημόνευτο κατά την αναζήτηση του στο διαδίκτυο.

 

Για παράδειγμα, σκεφτείτε τις παρακάτω δυνατότητες:

  • Σλόγκαν καμπάνιας: www.keepmoving.fun
  • Συγκεκριμένη μέρα: www.blackfridaysale.store
  • Εποχή ή διακοπές: www.summerevents.online
  • Τοποθεσία: www.bakery.space

 

Τα domain names είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο για να δώσετε ώθηση στις καμπάνιες σας. Ωστόσο, δεν χρειάζεστε αμέτρητα για να καταφέρετε να είστε ανταγωνιστικοί. Με μια καλή στρατηγική στα domains σας, προσθέτοντας μερικά ακόμη μπορείτε να βελτιώσετε σημαντικά το marketing σας. Έτσι, θα βοηθήσετε την επιχείρησή σας να μεγαλώσει προσφέροντας στους πελάτες σας ευκαιρίες να μην χάνουν ποτέ το ενδιαφέρον τους!